Citaat van: Cypher op oktober 23, 2007, 15:12:57
Dat klopt wel inderdaad.
De 4001 kreeg als ik het goed heb 70 punten de 6002 (maar) 65 punten. Zegt natuurlijk niet zo heel veel maar is wel opvallend. De CD6002 krijgt 90 punten, dat lijkt er meer op.
Punten zeggen mij ook niets, wat de een super vind klinken vind de ander bagger. Je gaat toch niet uit van de mening van 1 persoon. Niemand kan beter oordelen als jij zelf.
Zie hier een test (van het net geplukt) waar je ook je vraagtekens bij kunt zetten.
De hoogste score voor de Marantz PM 700I KI is 6.1. Om een actueel beeld te geven, past HetBesteProduct een tijdscorrectie toe (zie testverantwoording rechts). Wanneer we deze voor alle producten uitschakelen dan bezet de Marantz PM 700I KI de 251ste plaats van de 276 producten in de ranglijst aller tijden van Surround versterkers / receivers
De hoogste score voor de Marantz PM 4001 is 6.2. Om een actueel beeld te geven, past HetBesteProduct een tijdscorrectie toe (zie testverantwoording rechts). Wanneer we deze voor alle producten uitschakelen dan bezet de Marantz PM 4001 de 247ste plaats van de 276 producten in de ranglijst aller tijden van Surround versterkers / receivers
(Wie gelooft er dat de PM4001 dan beter is dan de PM7001 KI???)
Nog een voorbeeld (van het net geplukt).
Marantz PM7001 oordeel deskundigen+
Voordelen
•Solide gebouwd
•Goede detailsweergave
•Vloeiend, vol geluid
-
Nadelen
•Bass iets te soft
7.1
(BesteProductScore) Bronnen
- WHAT HI*FI? sound and vision (8/1/2006)
- HiFi Test (tv-video) (7/1/2006)
Nr. 129
Van de 276
(in de ranglijst aller tijden) De hoogste score voor de Marantz PM7001 is 7.1. Om een actueel beeld te geven, past HetBesteProduct een tijdscorrectie toe (zie testverantwoording rechts). Wanneer we deze voor alle producten uitschakelen dan bezet de Marantz PM7001 de 129ste plaats van de 276 producten in de ranglijst aller tijden van Surround versterkers / receivers
(Bas iets te soft, kan aan zo veel liggen maar de versterker daarvoor de schuld geven gaat wel erg ver vind ik)