Ik zou zeggen gewoon uit proberen, iedereen heeft zijn eigen mening, zelfs personen die er totaal geen ervaringen mee hebben. Ik ben ook sceptisch met name tegen al die dure kabel fabrikanten. Maar toch moet je zelf gaan ervaren.
Ik heb in bruikleen een setje IXOS kabels, Bi-wiring aangesloten op mijn oude Harman Kardon receiver.
Tijdens het aansluiten riep een vriend, dat dit totale onzin is enz. Enz. Bla bla en ik dacht stiekum net zo over.
Ik kan je vertellen toen ik de HK inschakelde en een cd ging afspelen,dat wij echt verbaasd waren, het klonk echt super mooi echt een HOORBAAR verschil tussen de IXOS en mijn oude LS kabeltjes.
Ik heb wel de bewuste de kabels terug gebracht naar de winkel, omdat ik op dat moment het jammer vond om 350 euro neer te tikken voor twee stukken koperen Kabel...het is toch ook veel te duur.
Ik maak zelf wel een 4 aderige kabel, ik had nog een rol van die Transparante monsterkabel van 2.5 mm. Na dit aangesloten te hebben, hoorde ik niet het verschil wat ik waarnam bij de IXOS kabel.
Op mijn SR 7007, ik denk ook op jou SR, kan je het ook BI-Amping aansluiten, ik zou zeggen, probeer in een echte HiFi winkel een goed setjes kabels in bruikleen te krijgen.
En ervaar het zelf........ Suc6