Speakers aansluiten op PM8000

Gestart door SmellingMarantz, mei 30, 2014, 16:01:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

SmellingMarantz

Hoi Marantzliefhebbers,

Ik heb een vevanger gevonden voor de PM310 namelijk een PM8000. Noem met gerust muziekbarbaar voor deze grote overstap. Nu nog alleen de TT2000 en ST310 overzetten. SD1015 gebruikt ik niet meer.
De PM310 had een zwakke linkeruitgang, werd keiheet en er kwam een warme televisiegeur eruit.

Weet iemand hoe ik twee luidsprekers aansluit op een PM8000/N2G?
Ik zie A+B en A of B. Aangezien ik maar twee speakers heb en niet vier speakers, weet ik niet welke ik moet gebruiken.  violent1
Ik heb op internet naar een handleiding gezocht, ik heb alleen de versie in het Engels gevonden.  HLP
A blijk dus 25 watt? te zijn.
En B 95 watt?

Ik heb speakers van 35 watt (Philips Hi-fi)en 80 watt (JVC SP-E35). Oh ja, bi-wiring kan niet. de speakers hebben maar twee draadjes en niet vier.

Groet SmellingMarantz byebye

Edit: wat is verschil tussen system 1 en system 2 en 1+2 samen?


PM 310 wordt heet en stinkt, rechterkanaal doet slecht
PM 8000
ST 310
Sd 1015 riemen kapot en leesknop desmagnetiseerd
TT 2000

lo

Je kunt de speaker aansluitingen A of B gebruiken, voor op de versterker kun je dan kiezen welke aansluiting van stroom wordt voorzien. Datgene wat je dan kiest zul je dus ook je speakers op aan moeten sluiten. Indien je A+B voor op de versterker kiest worden zowel de A als de B speakeraansluitingen van stroom voorzien
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

SmellingMarantz

Citaat van: lo op mei 30, 2014, 16:34:26
Je kunt de speaker aansluitingen A of B gebruiken, voor op de versterker kun je dan kiezen welke aansluiting van stroom wordt voorzien. Datgene wat je dan kiest zul je dus ook je speakers op aan moeten sluiten. Indien je A+B voor op de versterker kiest worden zowel de A als de B speakeraansluitinge n van stroom voorzien


Het is nu mij wel duidelijk, hoe de versterker werkt.
Ik raakte in de war met system 1 en 2.





PM 310 wordt heet en stinkt, rechterkanaal doet slecht
PM 8000
ST 310
Sd 1015 riemen kapot en leesknop desmagnetiseerd
TT 2000