Marantz DA-12 onderhoud

Gestart door SB_Marantz, mei 06, 2014, 23:47:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

100%Marantz

Een CD 960 van Philips zou het even goed moeten doen,... normaal.

Behalve als het zicht een invloed heeft op het geluid.
marantz, what else?

Rob46

Allemaal subjectief. Als iemand een verschil waarneemt, dan is dat zo. Dit is iets wat we denk ik moeten respecteren en niet bestrijden, ook niet stiekum tussen de regels door. Voor velen onder ons zal er bijvoorbeeld nooit een verschil zijn te horen in de geluidskwaliteit tussen bijvoorbeeld een cd speler van €100,00 en €5.000,00. Ook dit zullen we denk ik moeten respecteren. Zegt dit alles iets over de geluidsapparatuur, de luisteraar of de fabrikant?

100%Marantz

Dit respecteer ik. We hebben allemaal verschillende oren. Ook niet allemaal dezelfde leeftijd.
Ik hoorde eens een verschil tussen 2 versterkers, wat iemand beweerde op een ander forum dat het onmogelijk was, toch was er een verscil.
Naargelang de situatie heb ik meer plezier met mijn SM11 dan met mijn PM 350 of omgekeerd.



Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

EGT

De DA-12 is weer terug van de dokter en staat thuis weer bij z'n broertjes en zusjes lekker muziek te spelen.
Klinkt weer heerlijk en kan er weer jaren tegenaan.

Bedankt SB !! :-)

100%Marantz

Mooi!

Wat is de versterker?
marantz, what else?

jowa

Als ik het goed zie een Sugden A21a Original Pure Class 'A' Integrated Amplifier  notworthy

Ik heb zelf een AU 41 voor/eind versterker gehad, echt heerlijk engels.

EGT

Jowa gaat door voor de koelkast :-)

Is idd een Sugden A21A, wordt erg heet en heeft nauwelijks meer dan 20 Watt, maar klinkt wel erg mooi.
En heb hem nooit op meer dan de helft van het volume staan en het gaat dan al echt serieus hard!

Weet jij hoe de verhouding is tussen een A21a en jouw au41, zie namelijk toevallig een setje op MP staan.