Marantz PM 15s2

Gestart door walter, april 24, 2014, 20:41:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

walter

Dag Mensen

Ik ben op zoek naar een goed versterker mijn keuze is gevallen op een Marantz PM 15s2  bij een audio dealer voor 1400 euro wat ik best veel geld vind.
Want bij stassen koop je een Marantz versterker PM 14s1 voor 1600 euro ik weet niet wat wijsheid is?
Wie kan mijn helpen met de keus naar een goede mooie Marantz versterker?

Walter

xander32

Die €1400,- voor een 15s2 is wat veel van het goede. Zie PM met daarin een tip.

Faxe

Zijn beide goede versterkers. Echte miskoop kun je denk ik ook niet doen door één van beide te kiezen. De PM14S1 is naar verhouding wat voordeliger dan de PM15S2. De PM14S1 heeft volgens mij een standby functie waarmee je de versterker via de afstandsbediening aan en uit kunt zetten. Verder zijn ze volgens mij vrijwel gelijk.

Marantz 81

pm14s1 is 600 euro duurder als pm15s2   ( adviesprijs 1900 > 2500 )

100%Marantz

1600€ is dus voor de PM14 een zeer goede prijs.
Zijn beide nieuw?


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

xander32

En even goed doorvragen of het product via Stassen geen grijze import betreft.

Actionhost

1400 voor een 'gewone' s2 of de LE? Overigens in beide gevallen een stevige prijs. Meer dan ik voor mijn LE een jaar geleden betaald heb.



PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

QuattroNL

Een LE mag in mijn ogen max 1100,- kosten. Nieuw zijn ze er niet meer (tenzij oude voorraad) dus alles is 2e hands.
Een niet-LE zit daar (2e hands) zeker onder.
Ik weet niet of de 14S1 ht passthrough heeft (mits relevant).
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB