Marantz Blu Ray Disc Player UD5007 en Madagaskar 3

Gestart door zweep, maart 13, 2014, 00:21:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zweep

Onlangs heb ik deze Blu Ray speler gekocht en 2 Blu Rays, nl. Oceans en Madagaskar 3.
De speler doet het prima bij het afspelen van zowel cd's en dvd's die ik had en de Blu Ray Oceans.
Problemen heb ik met de blu ray van Madagaskar 3. Als ik de Blu Ray in de speler doe dan gaat hij automatisch van start t/m de kijkwijzer vanaf 6 jaar. Op het moment dat de film zou moeten beginnen weigert de speler verder te gaan. Ook reageert de speler niet op een van de toetsen. Ik moet de speler eerst uitzetten waarna ik hem weer aanzet en de lade opengaat. Ik heb de Blu Ray al omgeruild bij de zaak voor eenzelfde Madagaskar 3 maar deze doet precies hetzelfde. In een andere Marantz UD 5007 in de zaak doet hij het wel. Weet iemand wat het probleem kan zijn en hoe het opgelost kan worden?

jowa

Heb je de firmware al laten updaten door de speler aan je netwerk te hangen?

sattie

Ik zou inderdaad maar even de speler aan het netwerk hangen en de firmware update via het menu.

sattie


zweep

Hallo Sattie en Jowa,

Ik moet de Blu Ray speler nog met het netwerk verbinden; zodra dat gerealiseerd is zal ik jullie dat melden. Ik bedank jullie in ieder geval voor de tip; ik vertrouw erop dat dat het is.

Groetjes.

zweep

Hallo Sattie en Jowa,

Inmiddels gaten geboord in de vloer, netwerkkabel van 12 meter er door, pluggen er aan en aangesloten aan de ene kant aan de Fritzbox en aan de andere kant met een splitter o.a. aan de Marantz Blu Rayspeler; firmware bijgewerkt, blu ray er in en spelen maar, fantastisch, het probleem is opgelost.
Dat ze daar bij de Mediamarkt niet opkwamen dat begrijp ik niet.
In ieder geval, mannen hartelijk bedankt.


sattie