afstellen

Gestart door johnboedha, maart 12, 2014, 13:39:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

johnboedha

Even een vraag van een absolute leek op het gebied van geluidsapparatuur. Ik heb maar een heel simpel setje staan maar ook dat moet natuurlijk goed afgesteld/ ingesteld staan om optimaal te klinken. Ik heb een marantz 6004 reciever(zonder gebruiksaanwijzing) yamaha cdspeler en mission speakers staan. Is hier iemand in de omgeving eindhoven die dat af zou kunben stellen?? Mvg john

Stadium III

Wat heb je zelf al gedaan ?
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

johnboedha

Nou alle speakers en cdsprler en blrayspeler er op aangesloten en dan zou je via de tv een menu door moeten lopen...... jaja da zal best maar hoe???

Stadium III

Tv met HDMI aangesloten

Dus vanuit de uitgang van de receiver op de ingang van de tv
Dan moet het werken
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

henkg

#4
De topic starter heeft geen gebruiksaanwijzing. Kan gebeuren, maar dan ga je er toch naar op zoek?
Eerst maar eens downloaden. En daarna goed lezen.

Engelse handleiding: http://us.marantz.com/us/Support/Pages/Manuals.aspx
Category = AV receivers, daarna model kiezen

Nederlandse handleiding van de SR6004 kan ik niet vinden. Wellicht is die van een SR6003 of SR6005 bruikbaar:
http://www.marantz.nl/nl/support/pages/manuals.aspx?searchtype=2
Categorie = Thuisbioscoop, Subcategorie = AV receivers, daarna model kiezen
SR-5006 | 4x BA-A25; 1x BA-225C | BK Gemini II

jowa


Maus

Zonder manual klinkt als een 2e hands versterker. Dan is dat menu waarschijnlijk al doorgelopen.

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk


johnboedha

Maar of het een versterker is die ik overgenomen heb of niet dat niet dat maakt niet uit. De vraag was of er iemand de apparatuur af kan stellen.

Maurice

Heb je inmiddels de handleiding al gedownload en zelf deze al uitgeprobeerd? Ook is er op dit forum al veel over afstellen geschreven, zoek maar eens en lees wat rond. Leer je erg veel van.

Verzonden door een infadel zonder pc

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

johnboedha

Ja heb ik gedaan en ik heb volgens mij alles goed aangesloten maar het afstellen wil niet zo lukken . Tja techniek op dit vlak.....

Maurice

Citaat van: johnboedha op maart 25, 2014, 06:55:22
Ja heb ik gedaan en ik heb volgens mij alles goed aangesloten maar het afstellen wil niet zo lukken . Tja techniek op dit vlak.....
Ok, als je alles goed hebt aangesloten zul je iets specifieker moeten worden met wat concreet niet lukt.
Je krijgt geluid uit al je bronnen? Surround doet het? Je kunt het OSD menu op je TV zien?
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude