Marantz sr5006

Gestart door plandsoenj, maart 09, 2014, 12:38:44

Vorige topic - Volgende topic

plandsoenj

Hallo forumleden

Ik ben sinds vandaag lid van het forum omdat ik een probleem heb met mijn sr 5006 ben ik gaan googlen en kwam op dit forum terecht. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met mijn probleem ik ben sinds ruim 2 jaar in het bezit van een mantz sr 5006 nu is het zo dat het apparaat sinds een paar maanden uit de garantie is en nu doet zich het volgende probleem voor als ik de marantz aanzet werkt alles verder perfect alleen ik heb geen tekst in mijn Ronde schermpje dus dvd sat bd e/d kan ik niet aflezen in het ronde schermpje soms met aanzetten van het apparaat doet hij het wel maar dan verdwijnt de tekst  ook weer gelijk is er iemand die weet wat het zou kunnen zijn? Kun je dit zelf repareren, is het een dure reparatie ? Nogmaals ik ben nieuw op het forum en weet ook niet of dit bericht in het goede topic staat en ik hoop dat iemand mij verder kan helpen alvast bedankt

Groeten Jeroen

QuattroNL

Welkom hier.

Even uit m'n hoofd en wat me zo als eerste te binnen schiet:
Wat gebeurt er als ie aan staat en je drukt op de SR op het knopje 'display' (3e van links)?
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

plandsoenj

Hallo

Ja dat had ik al meerdere malen geprobeerd dat knopje maar ik heb het nogmaals geprobeerd en het display werkt weer helemaal happy bedankt voor je reactie  :-D hello

Groeten Jeroen

plandsoenj

:cry:en weg is het display weer en wat ik ook op het knopje display druk het werkt
Niet dus waarschijnlijk is er meer aan de hand wie weet er een goed reparateur in de buurt
Van Roosendaal

Groeten Jeroen

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Maurice

Ik weet niet hoeveel maanden de garantie verstreken is, maar in ieder geval zou er onder coulance nog iets te regelen moeten zijn. Garantie is namelijk niet beperkt tot 2 jaar, is gerelateerd aan de te verwachten levensduur.
Het klinkt echter als een los contact oid, in ieder geval iets wat relatief eenvoudig te fixen moet zijn (maar wie ben ik...).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

plandsoenj

Hoi Maurice

De garantie is in december 2013 verlopen ik ga het eerst proberen via marantz Mischien doen ze wel aan coulance

Flying_High

Ik denk dat je best een goede kans maakt. Een leverancier van een gerenommeerd merk vindt het meestal ook niet fijn als een produkt zo snel stuk gaat.
Mede8er MED800X3D 3Tb
Firmware V3.0
Wireless keyboard MED2KEY
Samsung UE46B7020
Marantz SR 7007
Philips FB825
van den Hul CS-122
B&W CC6 Center
Rel Q200E sub (5.1 & stereo)
Kenwood surr. sp.
Logitech Harmony One