SR6008 airplay functie

Gestart door Dave, maart 08, 2014, 21:38:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dave

Goedeavond, IK heb pas geleden een Marantz SR6008 aangeschaft. Waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben echter ik krijg alleen de airplay functie op mijn I phone en mac pro niet voor mekaar.Ik ben wat dat betreft een leek in dit soort dingen. Heb mijn LAN kabel aangesloten en heb internet radio. Ik heb een Tele2 modem. Wie kan mij helpen. Ik ben er nu al een aantal nachten mee bezig maar krijg het niet voor mekaar. Goed weekend. Davy van der Veer

fjdewolf

Mijn SR6008 is onderweg. Zodra ik deze binnen heb (duurt circa 4 weken i.v.m. gelijktijdige aanschaf van een Spectral meubel :no:) zal ik mijn ervaring delen.
Bij mijn huidige NR1602 hielp het in ieder geval om een statisch IP-adres aan de Marantz toe te kennen en de netwerk stand-by aan te zetten. Voor de rest stond de werking in de gebruiksaanwijzing.
Marantz SR6008 | Marantz UD5007 | Denon DP-300F
B&W 683 S2 | B&W 685 S2 | B&W HTM61 S2 | Rel T7
Samsung UE55F9000 | Synology DS207+

AndreC

Citaat van: Dave op maart 08, 2014, 21:38:32
Goedeavond, IK heb pas geleden een Marantz SR6008 aangeschaft. Waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben echter ik krijg alleen de airplay functie op mijn I phone en mac pro niet voor mekaar.Ik ben wat dat betreft een leek in dit soort dingen. Heb mijn LAN kabel aangesloten en heb internet radio. Ik heb een Tele2 modem. Wie kan mij helpen. Ik ben er nu al een aantal nachten mee bezig maar krijg het niet voor mekaar. Goed weekend. Davy van der Veer
Misschien stomme vraag, maar dat Tele2 modem heeft die wifi mogelijkheden.

Zo nee, dan gaat het ook niet.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.