Ik heb de marantz 1120 op de tafel gehad die nog niet lang geleden aangeboden stond op marktplaats met 115 tuner. WerkenD..
ja alles ging aan, de lampjes branden, en de brom door de speakers was om naar huis te schrijven
Ik heb de 1120 bezichtigd, ik zag onmiddelijk de rechter kanaal ooit gerepareerd is. Het aparte van het verhaal is dat bijna alle vervangen torren RCA of fairchild waren(USA made) wellicht door fodor gedaan.
kanalen waren niet erg echt veel dc verschil.
Heb alle elko's vervangen en klein signaal torren vervangen. En uiteraard DC en bias afgesteld.
er was een centrale brom te horen.
een elko's was kapot, alle andere waren niet in veel betere staat. Het zijn trouwens philips elko's.
Nieuwe elko's zeners en relais, dat oude open verbrande ding laat ik niet zitten.
stinkende oude meuk.
Alles nieuw. Klinkt ook weer als nieuw. Ik heb deze ook ooit voor mezelf gehad. Ik vond het een stom apparaat, vind ik nu nog. 2x60watt nauwelijks, circuit ERG primitief en veel ruis en storing van het stroomnet te horen.
ik ga toch wel even de buren pesten.
Pas op met ''zolder vindingen'' die oude zooi staat daar vaak heel erg lang. EN is er vaak ook daar weggezet omdat er een probleem of storing was/is. Als je het koopt zit je automatisch vast een revisie beurt.