Ontkoppeling/Demping Canton Reference 9.2DC

Gestart door SMarcel, maart 06, 2014, 07:47:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcel

Censuur

xander32

Ze ogen iig. al erg fraai :yes:.

Betreft Stassen zijn de meningen/ervaringen heel divers, maar hetgeen jij beschrijft maakt een correcte,  nette indruk.
Tip: indien zij gaan komen met Phonar speakers, blijf dan op z`n minst kritisch betreft `t luisteren. Niets ten nadele van betreffende speakers, die zijn niet verkeerd, maar ik lees en heb dat van een medeforumlid gehoord, dat zij dit merk steevast naar voren schuiven (ongeacht of je er een concrete afspraak hebt om iets anders te beluisteren).


Veel plezier met het beluisteren :yes:.

SMarcel

#2
Censuur

WilliamB

#3
Veel succes,

Blijf het draadje volgen  :yes:

( heb PM gestuurd )
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

SMarcel

#4
Censuur

Marantz 81

Leuk om te lezen  :yes: succes aanstaande woensdag ben benieuwd naar de uitkomst


Gerkro

Idd leuk om te lezen en heel heel vreemd/interessant hoe het allemaal gaat mbt de prijzen die ze maar te pas en te onpas hanteren.....

Ben heel benieuwd naar je bevindingen met je nieuwe (nog aan te schaffen) speakers!

Zelf heb ik een dik jaar de combinatie marantz sr5005 met canton karat m80 (ofzoiets) en dat vond ik een fijn klinkende combi.

Daarna nooit meer naar cantons geluisterd om de een of andere reden??

Dus ik blijf het zeker volgen!

thanatos

Citaat van: Gerkro op maart 06, 2014, 22:52:01
Idd leuk om te lezen en heel heel vreemd/interessant hoe het allemaal gaat mbt de prijzen die ze maar te pas en te onpas hanteren.....

Ben heel benieuwd naar je bevindingen met je nieuwe (nog aan te schaffen) speakers!

Zelf heb ik een dik jaar de combinatie marantz sr5005 met canton karat m80 (ofzoiets) en dat vond ik een fijn klinkende combi.

Daarna nooit meer naar cantons geluisterd om de een of andere reden??

Dus ik blijf het zeker volgen!

In tijden waar winkeliers het slecht hebben (hifi gaat niet zo best) kiezen sommigen ervoor wat van hun marges in te levern om zo toch maar wat doorloop te creëren. Immers beter iets verdiend dan niets en 1 verkoop kan leiden naar naar meer verkopen waar wel de normale marges worden aangehouden.

Succes met luisteren!  PS. je zit met de prijs van de Canton's niet heel ver af van een Adam Compact MK3.. Een van de betere 2-weg monitors die ik gehoord heb tot op heden.

Gerkro


Citaat van: thanatos op maart 06, 2014, 23:09:40
In tijden waar winkeliers het slecht hebben (hifi gaat niet zo best) kiezen sommigen ervoor wat van hun marges in te levern om zo toch maar wat doorloop te creëren. Immers beter iets verdiend dan niets en 1 verkoop kan leiden naar naar meer verkopen waar wel de normale marges worden aangehouden.

Eens... Helaas...
Maar om dan wel iets met de speakers te kunnen doen, maar stands.... ;-)

Echter waar ik dan weer blij van wordt: gister even mijn handgemaakte kabel bij mijn vrienden van Hanze Hifi opgehaald en de altijd vrolijke verkoper, correctie: adviseur! Harm wist mij te vertellen dat ze gister de eerste Thorens Hanze motor kit naar China moesten verzenden!

Hifi is dus gelukkig nog in trek.

SMarcel

#9
Censuur

xander32


SMarcel

#11
Censuur

capri9000

Citaat van: SMarcel op maart 07, 2014, 07:52:36
Ja, het is voor mij best een hoop geld en je kunt het maar één keer uitgeven. En aangezien ik weet wat ik hebben wil en daar dus ook mijn zinnen op heb gezet, probeer ik dit tot het uiterste uit te melken.

Groeten,

Marcel
Groot gelijk !!!

Zoldar

Staan er op mp geen stands? Is toch iets wat niet echt slijt.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

SMarcel

#14
Censuur