Marantz SA11S1 zilver 650 euro

Gestart door Marantzer, maart 04, 2014, 15:25:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

100%Marantz

Dit is een van een forumlid en is 50 € gedaald.
Staat op MP voor 700 €
marantz, what else?

thanatos

Correct.. is de mijne. Erg weinig serieuze reacties helaas.. Onvoorstelbaar eigenlijk voor een dergelijke speler..

pietjepc

Inderdaad. En ook zeker voor die prijs...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

100%Marantz

Citaat van: thanatos op maart 04, 2014, 16:37:40
Correct.. is de mijne. Erg weinig serieuze reacties helaas.. Onvoorstelbaar eigenlijk voor een dergelijke speler..

Zou mij zeker interesseren, maar niet in zilver. Anders voor die prijs is het zeker interessant. Ik heb de 15 en zeer tevreden, kan alleen beter zijn met een 11

Zeer mooie speler.
marantz, what else?

thanatos

Heb nog wel een busje zwart lak staan  :-D

Zo kun je zien hoe de audio markt onder druk staat. Maargoed. We hebben geduld er komt vast wel iemand met interesse. Zo niet geen straf hoor een SA11 op mijn werkkamer  :-D

100%Marantz

Citaat van: thanatos op maart 04, 2014, 18:21:27
Heb nog wel een busje zwart lak staan  :-D

Zo kun je zien hoe de audio markt onder druk staat. Maargoed. We hebben geduld er komt vast wel iemand met interesse. Zo niet geen straf hoor een SA11 op mijn werkkamer  :-D

Nee, geen zwart, wel GOLD.

Ik zou ebay proberen. zie ze geregeld een stuk duurder op eBay.
marantz, what else?

pameijer

Heb zelf net de SA-15S2 gekocht, voor nog meer dan jouw vraagprijs. Je zit erg scherp met je prijs, dus die zul je echt wel verkopen zeer binnenkort. Had ik de SA15 niet gekocht was ik nu je klant geweest, maar daar heb je natuurlijk nu niets aan  :no:  byebye.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Marantz 81

Staat die soms heel erg in de weg  :roll: dat je zover zakt met de prijs

thanatos

Hij staat totaal niet in de weg. Ik heb van de recente ebay verkopen €100,- afgetrokken wegens ontbreken a.b. voila mijn vraagprijs. Aan de andere kant lever ik liever €50,- in dan dat ik maanden met een verkoop moet adverteren.. Enfin..  8-)

thanatos

Citaat van: Marantz 81 op maart 04, 2014, 21:50:31
Staat die soms heel erg in de weg  :roll: dat je zover zakt met de prijs

De prijs is zo laag dat ik tot op heden 0 serieuze interesse uitingen heb mogen ontvangen  :eerie:

Toch maar ebay of audio-markt.de gaan proberen denk ik.. lastig alleen verzenden enzo..

WilliamB

Ik denk even geduld hebben.
Zo'n mooie speler wordt echt wel een keer gekocht door iemand.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

100%Marantz

Tweedehandsmarkt is toch vreemd.
Je hoeft maar 1 persoon te hebben die hem absoluut wil hebben om er een goeie prijs voor te krijgen.
Twee is gemakkelijker, maar 1 is soms voldoende.

Waar zit die snul in NL of BE die hem moet hebben?  :-D :-D :-D
marantz, what else?

thanatos

"'t is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag" (Rowwen Hèze, voor wie 't niet kent  :-D)

Handel is inderdaad heel gek. Zo verkoop je iets binnen een paar uur voor de vraagprijs en zo blijf je er mee zitten een poos. Maar goed had toch wel een paar mailtjes verwacht inmiddels.. :-)

Marantz 81

Blijkbaar hebben de mensen geen interesse meer in hoogwaardige cd spelers  frusty en gaan ze streamen

Ik weet hoe goed die SA11S1 is  8-) pompom

Je kunt trouwens aan het serie nummer bouwjaar en maand aflezen