Citaat van: greg op februari 06, 2014, 22:05:57
De gevoeligheid tussen boven vernoemde speakers is 2dB/W/m2, dus dat heeft niet zo veel invloed, wel de lagere frequenties, die vragen meer vermogen dan hogere frequenties. De 604 S3-tjes liggen beduidend lager in de frequentiereeks dan de 805 Diamonds. Hetgeen inhoud dat laatst genoemde minder vermogen hoeven te leveren t.o.v. de frequentie`s.
Het impedantieverloop van beide speakers zijn nagenoeg gelijk. Ik vraag me dan ook af of jouw stelling wel juist is? Correct me if I`am wrong.
By the way wat vinden jullie van de Monitor Audio GX200 ?
Als je het werkelijk impedantie verloop wilt weten zul je een grafiek moet hebben ze geven slechts de gemiddelde impedantie op
met de PM7001KI kun je praktisch iedere speaker wel aansturen ,de speakers zijn het belangrijkste dat het werkt met je smaak en acoustiek ,daarna kun je eventueel altijd nog upgraden indien je dat nodig vind, zelf heb ik een pm7001ki/sa7001ki is beter nodig nee eigenlijk niet ,maar als je beter heb gehad en regelmatig nog beter hebt gehoord tja
Ik zou vooral de tijd nemen voor luister sessie,s bij hifi zaak en je favoriet thuis op proef voor aanschaf