Hulp bij Home Cinema

Gestart door Marnix88, februari 02, 2014, 21:22:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marnix88

Hulp gezocht.

Ik heb op dit moment een analoge Denon versterker met 2 oude stereo boxen, ik vind het tijd voor een upgrade. Ik ben nu al een tijd aan het nadenken over hoe ik wil upgraden, begon met een bose cinemate maar dat was al snel van de baan vanwege weinig uitbreidbaarheid en het missen van bepaalde middentoon.

Na lang nadenken ben ik op de Marantz sr5008 gekomen, ik heb deze versterker nog niet in de praktijk kunnen vinden om te luisteren. Maar ik zou het heel erg waarderen als ik jullie ervaringen over deze versterker en welke boxen in combinatie met deze versterker goed zijn.

Mijn idee was om deze opstelling te doen:

2x Dali Zensor 1 / 3 front speaker
1x Dali Zensor Vokal 2.0 center speaker
2x Dali Zensor 5 3.0 rear speaker
SUbwoofer nog niet over uit. wellicht iemand hier een goede voor kent.

i.c.m. Marantz sr5008

Ik ben niet iemand die heel veel gewent is kwa geluid of echt het beste van het beste moet hebben, maar voor het bedrag wat ik er totaal aan zal uitgeven wil ik wel iets goed hebben.

Wat extra informatie:
Mijn woonkamer is ongeveer 24m2, ik zal de set gebruiken voor radio/muziek luisteren, het bekijken van films, de playstation 3 en binnenkort de 4 zal er op aangesloten worden. Oftewel het moet wel een alleskunner zijn. Ben ik enigszins op de goede weg of hebben jullie nog informatie wat ik moet weten of onderzoeken. Als er extra informatie nodig is laat het dan weten.

Alle hulp is welkom!