Na veel gelezen geprobeerd en nog een gelezen...toch maar eens advies vragen:
Volgende situatie ik heb:
* Receiver SR7008 (straks worden de eindversterking door MA500 overnoemen)
* Synology Nas als media provider
* Main speakers Matrix 803 S2 (35 hz - 20khz +/- 3db)
* Center Matrix HTM (50 hz - 20 khz +/- 3db)
* Surround Minipod (nog uit de B&W keuken) (55 hz -20 khz +/- 3bd)
* Rel T5 sub (ff uit te proberen, maar waarschijnlijk wel aanschaffen) (32 hz - 6db)
Main speakers zijn bi-amp aangesloten (voors en tegen daargelaten is voor mij nu de set-up)
Center en Surround gewoon standaard. Dit als nu nog via de SR7008.
Bekabeling laat ik ff buiten beschouwing (er zit iets meer tussen dan dropveter zeg maar
)
De Rel aangesloten op de High-input en op de LFE zoals beschreven staat in het HT topic zoals hier als sticky is benoemd.
Ik luister music op stereo verschillende van de kwaliteit op pure direct of stereo. Alles staat digitaal.
TV kijken doe ik altijd via de receiver. Is nog Pioneer plasma zonder boxen geen andere keuze
.
Audyssey is uitgevoerd volgens (de amateur) regels.
Audyssey zet mijn main speaker, en center op large. Mijn surround zet hij crossover 40hz.
Nu lees ik alleen je kunt beter vallen en alleen de LFE aansluiten of ook de low? En dan je speakers op small.
Vraag:
1 Is dat een goede optie als ook de sub wilt laten werken bij tv signaal. Ik krijg wel dolby binnen via de tv provider.
2 Als je de low toch aansluiten waar moet je die dan op aansluiten?
Kan iemand mij hiermee op weg helpen? \
Dan sluit ik mijn sub eens zo aan, om te kijken wat het geluid dan is. Ben namelijk bij music nog niet overtuigd van de toevoeging van de sub. Films wel en ik vind ook dat Audyssey hem goed afregelt.
Ben namelijk na 2 dagen proberen The way you make me feel van Micheal Jackson goed zat
.
gr
Hendrik