CD 6005 of 5004

Gestart door jeffkef, januari 10, 2014, 09:26:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

jeffkef

Ik ben nog een leek wat betreft cd spelers
Nu wil ik een cd speler gaan aanschaffen , normaal speel ik alles via de media player maar ben benieuwd of een goede cd speler mij meer gaat brengen.

Is er een groot verschil tussen de 6005 en de 5004?
En stel ik koop een UD5007 dvd speler heb ik het dan allebei goed?(muziek en dvd) of is een apparte cd speler toch beter.
Of misschien hebben jullie een andere goede optie

Hoor het graag van jullie  :-)
Groetjes Jeffrey
'HT' marantz sr 7009 ,quadral platinum,klipsch r115 , mede8er oehlbach. 'stereo'advance acoustic x pre amp en xa160 eind , Vincent LS speakers, Jibb speaker kabel, van den hull interlinks,labb net snoer, pro-ject 1.3 platenspeler, cambridge cd,tuner.dvd

schieper

Hi Jeffry,

ik ben zelf van een externe CD-ROM/CD speler van een PC naar een Marantz 5001 gegaan en dat vond ik een erg groot verschil. Onlangs ben ik van de 5001 naar een SA8003 gegaan en merk eigenlijk nauwelijk verschil meer. Eerlijk gezegd voor mij een een nutteloze upgrade.

Nu kan het natuurlijk aan de rest van mijn systeem liggen, mijn bekapeling, of ik moet de stekker omdraaien om de polariteit goed te krijgen... etc. bottem line voor mij is dat de 5001 goed genoeg was. En die SA CD's die ik nu kan afspelen... wel ik heb er naar 6 maanden nog steeds geen een omdat ik 50,- voor een cdtje gewoon te veel vind.

Voor mij is er toch een reden waardoor ik op zoek ben naar een CD speler. De afstandsbediening werkt wel op mijn versterker en tuner maar maar beperkt op mijn CD speler. Daarom en omdat ik ooit toch graag een unifrom front wil, ben ik op zoek naar een SA 7001 KI.
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

jeffkef

Dank voor de toevoeging :)