Marantz RS5023 icm Mordaunt short 908i?

Gestart door Zjiko, januari 05, 2014, 00:25:20

Vorige topic - Volgende topic

Zjiko

Beste mensen,

Ik heb twee MS 908i speakers (140 W) en ik zoek een bijpassend receiver ervoor. Ik heb de MS op de slaapkamer staan en ik gebruik het uitsluitend voor muziek beluisteren via mijn mobiel (Galaxy S4) en tablet (Asus T100) voor films. Veel aansluitingsmogelijkheden voor een stereo receiver denk ik niet nodig te hebben, omdat ik inmiddels gewend ben om de 3.5 mm jack steeds te gebruiken...

Marantz SR 5023 lijkt interessant (kost nieuw nu 200 euro). Ik vraag mij af er andere alternatieven zijn?

Bvd!

pameijer

Welkom op dit mooie forum. Heb je ook foto's? Houden we van hier  :yes:!

Featurewise is een SR5023 zware overkill voor jouw wensen. Hoe sluit je trouwens je Asus T100 voor films aan? Met een verloop naar HDMI of gaat het beeld direct naar de TV?

Je hebt eigenlijk alleen een eindversterker nodig. Voor EUR300 is deze wel heel erg mooi, en futureproof mocht je surround willen!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Zjiko

Dank je pameijer! Ik beloof morgen een paar fatsoenlijke foto's op de forum te zetten!

Ik bekijk films lekker op mijn tablet :) Ik sluit dus het geluid van zowel mijn mobiel als de tablet via 3.5 mm jack aan naar 2 tulpjes op een receiver hoop ik. Wat is het verschil tussen Marantz SR 502e en deze Ceratec Penta trouwens? Is er een verschil wat betreft geluidskwaliteit als je één van deze aansluit op Mordaunt Short 908?