Klopt ik heb garantie op de reparatie. Mannetje op zolder ben ik zelf als het moet, maar daar heb ik geen zin in met een apparaat onder garantie.
Hij is hier:
http://www.audioservice.nl/ naar toe gegaan via de plek waar ik hem gekocht heb (Smits Arnhem).
Laat ik over 1 ding duidelijk zijn, tot nu toe is de service meer dan prima te noemen. Heb niets hoeven betalen, men heeft aangegeven wat er aan het apparaat veranderd is (updates + reset in het kort). En dat het verder goed werkt, dat mijn probleem niet is opgelost is voor mij dan bijzaak. Heb er een goed gevoel over en hij gaat na de kerst weer terug. Heb al contact gehad en ze gaan hem opnieuw aanbieden voor garantie. Dus dat is echt heel netjes.
Als de receiver niet is ingesteld blijft hij netjes in stand-by staan als je de stekker in het stopcontact steekt. Maar zodra je de eerste keer de Wizard hebt doorlopen begint het ge-emmer.
Heb hem getest zonder iets eraan, zelfde laken en pak. mijn SR4500 draait gewoon goed zonder problemen in dezelfde setup (zonder HDMI uiteraard).
De receiver werkt verder normaal hoor, alleen als je stekker in het stopcontact steekt gaat het niet goed en het in stand-by zetten werkt niet goed.
Ik denk zelf een kortsluiting ergens, dit omdat de stand-by led niet helder rood is als hij in stand-by staat. Het lijkt alsof de groene en rode tegelijk aan staan. De LED is wel mooi rood na een reset namelijk, maar na het instellen niet meer.
Zal vanavond proberen om wat filmpjes te plaatsen dan wordt het gedrag duidelijk. Wellicht zeggen jullie van het hoort zo, dat kan dan weet ik dat. Echter is het gedrag nu anders dan toen ik hem kocht.