Pm 8003 , b&w 683 met b&w 685

Gestart door fleetwood, december 12, 2013, 20:34:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fleetwood

Hallo,

Kan ik op mijn pm 8003 twee verschillende speakers aansluiten zonder problemen?
Wat ik zou doen is het volgende , op de speaker A : b&w 683  en op speaker B : b&w 685
Gaat dit geen probleem geven als ik de speakerstand op A+B zet ?


Groeten

bas focal marantz

Citaat van: fleetwood op december 12, 2013, 20:34:42
Hallo,

Kan ik op mijn pm 8003 twee verschillende speakers aansluiten zonder problemen?
Wat ik zou doen is het volgende , op de speaker A : b&w 683  en op speaker B : b&w 685
Gaat dit geen probleem geven als ik de speakerstand op A+B zet ?


Groeten
Is een stereo versterker geen Quadro .
Stereo komt uit 2 speakers 1 links 1 rechts , ga je nu 4 sleakers gebruiken is de hele plaatsing weg .

lo

Moet volgens mij gewoon kunnen als je niet te hard draait. Ik speel al jaar en dag met 4 speakers op 1 versterker (begonnen met een PM7000). 1 speaker set in de woonkamer en 1 in de keuken. Als je 4 speakers in dezelfde ruimte neer zet dan gaat het verhaal van bas focal marantz op.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

bas focal marantz

Citaat van: lo op december 13, 2013, 10:34:33
Moet volgens mij gewoon kunnen als je niet te hard draait. Ik speel al jaar en dag met 4 speakers op 1 versterker (begonnen met een PM7000). 1 speaker set in de woonkamer en 1 in de keuken. Als je 4 speakers in dezelfde ruimte neer zet dan gaat het verhaal van bas focal marantz op.
Idd daar had ik even niet aan gedacht .

Dan moet het mogenlijk zijn zoals Lo zegt .

Niber

Op de andere manier kan het ook wel, is alleen de vraag of het dan klinkt.
Als achtergrond muziekje kan het overigens best mooi opvulling geven.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

AkTeVox

#5
Schitterende speakerset die 683 & 685,  heb ik ook tot volste tevredenheid.  :wink: