SR8500 pow5 error

Gestart door Arjen221, december 07, 2013, 17:15:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Arjen221

Mijn SR8500 heeft sinds een tijdje kuren, eerst was er ineens een ruis over alle speakers en sinds gister gaat hij niet meer aan.

De versterker staat in standby en als ik via de afstandsbediening power on kies gaat hij heel even aan en meteen weer uit. Ik zie heel kort in beeld staan power POW5.

Ik heb hem helemaal losgekoppeld en alleen nog aan het stroom hangen maar het probleem blijft (vannacht heeft hij de hele nacht niet aan de stroom gehangen).

Ik heb gepoogd een reset te doen (in de handleiding staat iets over speaker A+b en een andere knop).

Helaas hielp dit niet. Heeft iemand een idee wat ik eventueel zou kunnen doen om dit op te lossen? (en nee ik ben geen heel technisch iemand  :-( )

SB_Marantz

Resetten heeft geen zin:

Check pow 5 zou op de 5 Vdc voedingslijn moeten slaan maar helaas dat is niet zo......
Mijn receiver deed dat ook.
Gerepareerd na 3 maanden maar mocht een andere uitzoeken, na een paar weken weer hetzelfde.
Toen zelf de soldeerbout maar gepakt.
Complete eindtrap doorgesoldeerd en nooit geen klachten meer gehad.
De kans is groot dat er bij jou model hetzelfde aan de hand is.
In ieder geval spreekt de ruis boekdelen......DC probleem.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

je hebt dus 2 mogenlijkheden .

1 laten repareren reviceren .
2 ideaal moment voor een upgrade .

Arjen221

Was ik al beetje bang voor na wat ik op internet las

Enig idee wat zo een reparatie zou kosten ongeveer? Ben beetje bang dat als ik hem naar de dealer breng ik aardig wat centjes kwijt ga zijn.

bas focal marantz

Je kan aan SB-marantz een pm sturen met die vraag wat het ongeveer zou kosten .