input select knop afgebroken marantz sr7500

Gestart door Indra, november 29, 2013, 12:00:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Indra

Hallo,

Helaas is de input select knop van mijn Marantz SR7500 afgebroken. (zie bijlage)  Nu heb ik reeds contact gehad met audioservice in Elst maar dat wordt mij te duur. Misschien dat iemand anders op dit forum nog een tip heeft?

Jammer dat de printplaat niet in zijn geheel los wordt geleverd dat zou de reparatie vrij simpel maken.

Groeten INdra


thanatos

Beetje 'hobby Bob' maar valt er niks te lijmen ?

JohnWx

Citaat van: thanatos op november 29, 2013, 12:15:10
Beetje 'hobby Bob' maar valt er niks te lijmen ?

beetje draad intappen en een staaf inlijmen en op Ebay en dan richting China heb je de mooiste knoppen in alle maten en kleuren


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

QuattroNL

Met goede lijm vastlijmen en voortaan met de ab de input kiezen  8-)
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op november 29, 2013, 13:18:01
Met goede lijm vastlijmen en voortaan met de ab de input kiezen  8-)

En je hebt lijmen die je haast nooit meer los krijgt geen montage kit blijft een beetje zacht op kunstof
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Zoldar

Citaat van: QuattroNL op november 29, 2013, 13:18:01
Met goede lijm vastlijmen en voortaan met de ab de input kiezen  8-)

Mijn gedachte :)
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Indra

Oke mensen ik denk dat ik ga proberen om er een staafje in te lijmen eventueel met schroefdraad en dan maar iets van loctite lijm om de boel vast te zetten. Ik heb overigens nog wel het afgebroken stuk en de knop dus cosmetisch zal het wel weer wat worden. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

mark07101990

gewoon een lekker druppie loctite.... dat is oersterk met die combinatie kunstoffen... het zal in ieder geval nooit meer kapot gaan op juist die scheur.. let er op dat je de knop precies plaatst op de 'oorspronkelijke' (afgescheurde) vorm, dan heb je natuurlijk een optimaal contactoppervlak