Na een eerste voorzichtige vraag op dit forum nu dan tijd om hier een wat serieuzere entree te maken:
Hoi, Michael hier...van 1972, uit Alphen a/d Rijn, getrouwd en met 1 dochter van 7 jaar oud...
En dan nu ter zake!
Onze hobbykamer was tot voor kort en in gebruik als muziekrepetitieruimte, boekenopslag én als thuisfotostudio. Voor die laatste bestemming was de ruimte eigenlijk én minder geschikt én werd er te weinig voor gebruikt om hem zo te laten.
Vandaar dat ik in overleg met vrouwlief deze ruimte heb omgebouwd tot een multifunctionele hobbyruimte. Geen high-end en dus vol met compromissen omdat ik soms toch ook nog wel een fotootje wil maken van dochterlief, onze boeken er staan en er ook nog wat gerepeteerd moet worden (klarinet + keyboard, neem niet heel veel ruimte in).
Budget was niet groot (= zo goeiekoop mogelijken heb zo veel mogelijk gebruik gemaakt van 2de hands materiaal en wat items die ik hier nog had rondslingeren in diverse ruimtes.
Eerst wat plaatjes, met als eerste een plattegrond met de maten en situatie in opgeruimde staat en hoe het er bijstond tot voor kort.
Zo was het dus en na het plaatsen van een extra geluidsisolerende wand was de status tot vorige week zoals jullie hieronder kunnen zien:
Apparatuurlijst tot een week geleden:
Receiver: Marantz SR-5004
Mediaplayer: Mede8er 400X2
BluRay: Philips BDP-3380
Cd-speler: Sony CDP-597
Luidsprekers voor: Mission M31i
Center: Mission M3C2i
Luidsprekers achter: Mission M30i
Subwoofer: Tannoy Msub 10
Projector: Optoma ThemeScene HD70i
Scherm: spanscherm 180*100 cm
Inmiddels heb ik deze week een redelijke update gedaan, maar daarover later meer...