Jouw Speakers als geld geen rol speelt

Gestart door Zoldar, november 23, 2013, 11:15:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

100%Marantz

Citaat van: Xplod op november 29, 2013, 19:19:14
Doe mij maar een paar pianozwart gelakte Triangle Magellan Grand Concerto's  :angel:

Vind ik ook zeer mooi :yes: :yes:
Zou ze graag een horen spelen
marantz, what else?

schieper

Ik zou voor deze gaan:



vooral vanwege de afstandsbediening: Een gouden hockey puck. Hoe cool is dat :-)



Uiteraard zou ik de B&W nautulus ook nemen. Of de Aurum Titan zou ik wel eens willen horen.
Music Fidelity M6
Marantz PM 7001 KI (also phono pre)
Marantz ST 6001
Marantz SA 7003
Quadral Platinum M4
Mitchell Technodec
Denon Dl-110

audiof. zonder budget

Citaat van: audiof. zonder budget op december 02, 2013, 12:34:45
En dan hoeven ze nog niet eens aangesloten te zijn......

Oh ja, was ik nog vergeten; moet natuurlijk nog wel een "man-cave" omheen gebouwd worden  HB HB HB
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

erik62

#33
Zonder naar het budget te kijken zou ik Ruud van Kuilenburg ( audiolab) erg beleefd vragen om een compromisloze luidspreker te maken.
Speel zelf met de axis met servo versterking en vindt dat deze de b&w 802d netjes in een hoek zetten.Qua prijs/kwaliteit heb ik tot op heden niets beters gehad. Wat zou het geweldig zijn als door Ruud alleen de aller aller beste componenten konden worden samengesteld.

Mvgr

Erik

jowa

Als geld geen rol speelt, eerst een mooi vrijstaand huis met een dedicated ingerichte ruimte voor de dan wel aan te schaffen AV set met een K4 beamer.

Voor de luidsprekers ga ik dan langs bij Xanadu in IJsselmuiden om zes van deze jongens aan te schaffen:



Daarnaast een custom versie als center speaker er bij.
Subwoofers lijken me niet gelijk nodig...

thanatos

Ontzettend mooi merk Xanadu. Een naar eigen wens gebouwde luidspreker zou ook heel aantrekkelijk zijn  :-D

mountainbiker

Citaat van: jowa op december 17, 2013, 10:27:58
Als geld geen rol speelt, eerst een mooi vrijstaand huis met een dedicated ingerichte ruimte voor de dan wel aan te schaffen AV set met een K4 beamer.

Voor de luidsprekers ga ik dan langs bij Xanadu in IJsselmuiden om zes van deze jongens aan te schaffen:



Daarnaast een custom versie als center speaker er bij.
Subwoofers lijken me niet gelijk nodig...
Xanadu is toch een meisje?

http://youtu.be/2yIm3o71v0Q
versterker NAD D3020
Kef Q300
Denon pma1500AE

bartswaans

Avantgarde Acoustic
met blauwe/paarse hoorns zoals in het filmpje maar kon die even niet vinden..




http://www.youtube.com/watch?v=U1tWyOGaylY

bas focal marantz

Citaat van: jowa op december 17, 2013, 10:27:58


Voor de luidsprekers ga ik dan langs bij Xanadu in IJsselmuiden om zes van deze jongens aan te schaffen:


Die meneer is een vriendelijke man die van zijn hoby werk heeft gemaakt , ik ben er weleens geweest om luidspreker units waarmee hij getest had over te nemen .

100%Marantz

Citaat van: bartswaans op december 17, 2013, 16:06:12
Avantgarde Acoustic
met blauwe/paarse hoorns zoals in het filmpje maar kon die even niet vinden..


http://www.youtube.com/watch?v=U1tWyOGaylY

Die kleintjes daar achter zouden perfect passen in min slaapkamer  :-D
Madam zal content zijn!  :?
marantz, what else?

Maus

Ik ga de vraag omdraaien, zou je je vrouw inruilen als geld geen rol speelt? pompom

100%Marantz

marantz, what else?

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Ron_Marantz

Ik blijf bij B&W dus in mijn geval een 800 Diamond in pianolak zwart.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Marantz | B&W

100%Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op december 18, 2013, 02:09:55
Daar is niet iedereen zo gerust op... ;-)

Hoe lang weet ik vandaag niet meer, maar zo lang mogelijk.
marantz, what else?