de set van Helspie (starter)

Gestart door Helspie, november 22, 2013, 19:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

pietjepc

Neem aan dat je het hier over je eigen kastje hebt?
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Helspie

Over kastjes gesproken, heb vandaag een nieuwe gekocht. (vrouwtje ook weer gelukkig!  pompom)
Veel Beter!!!  :wink:

Heb links nu ook een "LP-kast" staan, die gaan we nu proberen te vullen de komende jaren!  :yes:





alleen jammer dat ik nu een probleem heb met mijn installatie... als ik de versterker opzet hoor ik een klik en valt het linkse kanaal weg. Hoor ook een echte "brom" op de rechterspeaker.

xander32

Allicht iets niet helemaal goed aangesloten, ergens een kabeltje die sluiting maakt?

Helspie

Citaat van: xander32 op december 06, 2013, 19:06:07
Allicht iets niet helemaal goed aangesloten, ergens een kabeltje die sluiting maakt?

Ja, gevonden, kabeltje dat van de platenspeler naar de versterker gaat, een ander geprobeerd en opgelost.
Maar ga morgen een degelijk exemplaar aanschaffen!

xander32

Citaat van: Helspie op december 06, 2013, 19:25:02
Ja, gevonden, kabeltje dat van de platenspeler naar de versterker gaat, een ander geprobeerd en opgelost.
Maar ga morgen een degelijk exemplaar aanschaffen!
Top.

Helspie

Ondertussen weeral meer dan 2 jaar geleden dat ik hier nog echt iets heb bijgedragen. :zzz: :zzz:
Vooral met volle tevredenheid naar muziek geluisterd en mijn LP-collectie uitgebreid...

Maar vorig weekend wou ik nog eens een plaatje opleggen (was van kerstmis geleden, drukke periode!) bleek mijn naald afgebroken! En geen van mijn 3 vrouwelijke medebewoners wist hoe het kwam natuurlijk...

Nu heb ik de laatste tijd vooral vaak gestreamed. Van mijn Mac, via airport via jack op AUX...
Je hebt muziek maar echt sprankelend is dat natuurlijk niet.
Dus overweeg ik nu om misschien toch eerder in die richting een update te doen.

Hoewel ik toch ook graag bij mijn vinyl wil blijven, dat blijft toch iets extra hebben, dat zoeken naar die ene plaat...