PM11S1

Gestart door xander32, november 18, 2013, 18:59:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Niber op november 19, 2013, 14:54:38
Hij zei gisteravond al dat deze termen zo subjectief als wat zijn, dus er zal geen eenduidig antwoord op kunnen komen.

Dus zelf luisteren als je echt geïnteresseerd bent. Ben je dat niet, dan ook niet de discussie aan gaan.

Ik ben wel geïnteresseerd en hoef niet zelf te luisteren als iemand wat ervaart ben gewoon benieuwd wat dan groter word = het podium of de zanger word de piano breder gaan we van een standaard school piano naar een concert piano qua grootte
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

xander32

Citaat van: John Wx op november 19, 2013, 11:55:27
Wat is groter ? stabiel ? hoe moet ik me dat voorstellen zou je het iets concreter kunnen omschrijven
... Ken je ook nog een ander trucje John, ik begin mij een beetje te vervelen  :gaap:.

Rob46

Citaat van: John Wx op november 19, 2013, 15:05:46
Ik ben wel geïnteresseerd en hoef niet zelf te luisteren als iemand wat ervaart ben gewoon benieuwd wat dan groter word = het podium of de zanger word de piano breder gaan we van een standaard school piano naar een concert piano qua grootte

Kerkorgel? :gaap:

Maurice

Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: xander32 op november 19, 2013, 19:22:53
... Ken je ook nog een ander trucje John, ik begin mij een beetje te vervelen  :gaap:.

ik vraag het gewoon als jij daar geen antwoord op kan geven zegt dat mijn in ziens veel over je eigen antwoord met je "zwart" 

En als ik iets normaals vraag en dan een gapend emticon krijg vind ik het een vorm van hufterigheid hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thanatos

Citaat van: xander32 op november 19, 2013, 06:44:48
... maar de PM11s1 gaat echt wel een stap verder is mijn ervaring; een groter en meer stabiel geluidsbeeld, meer rust (sommigen noemen het "zwart") ...

:angel:

Ik heb de PM15S1 PM15S2 en de PM11S1 PM11S2 gehad.

Klankmatig zit er tussen de tussen de PM11S2 en PM15S2 weinig verschil. Het enige was dat het volume iets verder open moest bij de PM15S2.

Heb het eerder gemeld. De PM11S2 is verder volledige gebalanceerd opgebouwd, meer vermogen en een mooiere phonostage. Maar klankmatig zijn de verschillen klein. Zo klein dat ik puur op basis van vermogen, phono en gebalanceerde aansluitingen de PM11S2 heb gehouden. De PM15S2 en PM11S2 heb ik gelijktijdig in bezit gehad voor enige tijd en ok op me gemak kunnen vergelijken.

Maw die PM11S1 voor €1100 is een schitterend apparaat met een scherpe prijs!

Maurice

Citaat van: John Wx op november 19, 2013, 21:10:45
ik vraag het gewoon als jij daar geen antwoord op kan geven zegt dat mijn in ziens veel over je eigen antwoord met je "zwart" 

En als ik iets normaals vraag en dan een gapend emticon krijg vind ik het een vorm van hufterigheid hebben
Dit is een sectie voor "links naar andere websites", niet één voor het wel of niet bestaan van verschillen van versterkers of hoe bepaalde subjectieve waarnemingen te interpreteren.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

xander32

Citaat van: John Wx op november 19, 2013, 21:10:45
ik vraag het gewoon als jij daar geen antwoord op kan geven zegt dat mijn in ziens veel over je eigen antwoord met je "zwart" 

En als ik iets normaals vraag en dan een gapend emticon krijg vind ik het een vorm van hufterigheid hebben
Beste John, ik probeer jouw er alleen maar bewust van te maken dat je in herhaling valt, niet meer, niet minder. Ik deel mijn ervaren met een medeforumgenoot waarop jouw bekende vragen volgen ... Wat is die vraagsteller/medeforumgenoot daarmee geholpen?

thanatos

Citaat van: xander32 op november 19, 2013, 19:22:53
... Ken je ook nog een ander trucje John, ik begin mij een beetje te vervelen  :gaap:.

Andersom als er pertinente onwaarheden worden gepredikt is dit even vervelend. Nochtans neem ik een neutrale houding aan maar wilde dit wel even aangehaald hebben.

joep

Citaat van: thanatos op november 19, 2013, 21:15:54

Maw die PM11S1 voor €1100 is een schitterend apparaat met een scherpe prijs!

Klopt, kan een vriend voor het leven zijn.

xander32

Citaat van: joep op november 19, 2013, 21:18:01
Klopt, kan een vriend voor het leven zijn.
... totdat je een Accuphase tegen komt?

:-D

JohnWx

Citaat van: xander32 op november 19, 2013, 21:16:29
Beste John, ik probeer jouw er alleen maar bewust van te maken dat je in herhaling valt, niet meer, niet minder. Ik deel mijn ervaren met de ts waarop jouw bekende vragen volgen ... Wat is de ts daarmee geholpen?

Wanneer heb ik dit aan jouw gevraagd ? over zwart en om dan te antwoorden wat is de topic starter er mee geholpen is het zelfde van jouw antwoord wat is hij daar mee geholpen


wie de schoen past
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Citaat van: xander32 op november 19, 2013, 21:19:14
... totdat je een Accuphase tegen komt?

:-D

Mag hopen dat niet iedereen hier zo gek is als ik.  :yes: :yes: :yes:

joep

De discussie is moeilijk te volgen daar er hier diverse door elkaar lopen.