Hulp gezocht voor 1060 en 1030

Gestart door thesource, november 09, 2013, 20:12:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thesource

Hallo Alle,

Ben nieuw hier dus even voorstellen:
1060 reciever met de 104 tuner en  de 6100 platenspeler als setje.
De 1060 is stuk, 1 speaker kant werkt niet. Ik heb deze ter reparatie aangeboden bij Rik Stoet in Den Haag.
Maar die geven aan dat ze het voor 150 euro willen herstellen, maar ze raden het af, aangezien andere onderdelen het ook snel gaan begeven.....
Vervolgens heb ik deze week een tussen oplossing gezocht; via marktplaats een 1030 op de kop getikt......
en wat blijkt....Linker speaker zoemt en staat veel harder dan de rechter.....

mooi pech dus.
Nu mijn vraag. Kan iemand mij helpen om deze twee super leuke versterkers te reviseren voor een redelijke prijs?

Alvast dan voor de reacties.


SB_Marantz

Een volledige revisie incl de 2 V/elco's en de couple cap neemt 5 uur in beslag.
Bij jou model komt daar ook nog een reparatie bij van 1 kanaal.

Do the math.......
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thesource

Citaat van: SB_Marantz op november 09, 2013, 20:40:34
Een volledige revisie incl de 2 V/elco's en de couple cap neemt 5 uur in beslag.
Bij jou model komt daar ook nog een reparatie bij van 1 kanaal.

Do the math.......

dus die 1060 en 1030 kan ik wel wegdoen?? of moet 1200 euro ophoesten voor een revisie?

HAL9000

haha  wat  een  uren en geld.  Die  1030  is niet zo  moeilijk om te  reviseren.  En  de  1060 ook niet, ik denk dat ik al weer  wat  er defect is. 
:yes:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

SB_Marantz

Citaat van: thesource op november 09, 2013, 20:53:12
dus die 1060 en 1030 kan ik wel wegdoen?? of moet 1200 euro ophoesten voor een revisie?

1200 Euro?
Waar haal je dat vandaan?

Ik heb nog een mooie 1060 staan welke weg mag.
Heeft reeds een revisie genoten.

Ik kan ze ook repareren voor je natuurlijk en in overleg besluiten wat te doen.
Mail: classicmarantz@gmail.com
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thesource

Dank voor de snelle reacties.
ik reageer even op de pm's

JohnWx

Het is een normale prijs zeker voor een winkel als Rik Stoet maar ze doen het liever niet
Wel een goede technicus Niek van Studio 107 (wat ook van Stoet is)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

HAL9000

J heb ook  positieve  berichten gehoord over Rik Stoet.     Hij  wil de  1060  etc niet doen.   Het komt goed denk ik  :-)

Wilfred ook  gegund hoor maar  thesource  woont  in Den haag. 

Voor hoeveel  doe jij die 1060  weg eigenlijk?  heb er  wellicht nog  iemand voor.
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

JohnWx

Ik zou persoonlijk elke reparatie doen als is het maar voor klanten binding en bij een aankoop wat met de reparatie prijs kan doen als korting als hij na de garantie periode nieuwere klachten krijgt


Verkoop is ook geen moeilijk beroep
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thesource

Rik Stoet, wilde het wel doen, maar gaf aan dat ze bij het openmaken al 150 euro eigenlijk in rekening hadden moeten brengen. Vervolgens wilde ze best 1 kant repareren maar dat was alles wat ze deden voor de 150 euro. Garantie tot de deur. zeg maar....

Daarom raden ze het af, omdat de 1060 een week later wel weer stuk kon gaan door een ander probleem.

Vervolgens heb ik een mooie rondleiding gehad in de winkel.......


SB_Marantz

#10
Citaat van: thesource op november 09, 2013, 21:47:14
Rik Stoet, wilde het wel doen, maar gaf aan dat ze bij het openmaken al 150 euro eigenlijk in rekening hadden moeten brengen.


Euh wat?!  puke


Check this maar even:


http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,11474.0.html

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,11461.0.html

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: thesource op november 09, 2013, 21:47:14
Rik Stoet, wilde het wel doen, maar gaf aan dat ze bij het openmaken al 150 euro eigenlijk in rekening hadden moeten brengen. Vervolgens wilde ze best 1 kant repareren maar dat was alles wat ze deden voor de 150 euro. Garantie tot de deur. zeg maar....

Daarom raden ze het af, omdat de 1060 een week later wel weer stuk kon gaan door een ander probleem.

Vervolgens heb ik een mooie rondleiding gehad in de winkel.......

Ga voor de gein naar Studio 107 naar Niek, Hollanderstraat 107
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thesource

Citaat van: John Wx op november 09, 2013, 22:00:01
Ga voor de gein naar Studio 107 naar Niek, Hollanderstraat 107

daar ligt ie nog op tafel als het goed is.
maandag meteen maar even ophalen, zonder reperatie,  en vervolgens door HAL9000 laten opknappen.

JohnWx

Citaat van: thesource op november 09, 2013, 22:04:42
daar ligt ie nog op tafel als het goed is.
maandag meteen maar even ophalen, zonder reperatie,  en vervolgens door HAL9000 laten opknappen.

:-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.