Echte Pearl of 15S2-LE

Gestart door Ron_Marantz, november 02, 2013, 21:06:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

xander32

Citaat van: Ron_Marantz op november 07, 2013, 10:16:36
Besluit is intussen genomen. Ik heb de 15 besteld.

De Pearl is toch alweer 2 jaar oud, oké misschien in technisch opzicht wel de betere, maar gevoelsmatig neig ik toch naar de 15, al enige tijd terug overigens... voordat ik de Pearl-Lite kocht.

De PL zal hierdoor in de verkoop komen.
Mooie keuze, maar je kon geen verkeerde maken met deze twee kandidaten.

bas focal marantz

Citaat van: xander32 op november 07, 2013, 18:28:50
Mooie keuze, maar je kon geen verkeerde maken met deze twee kandidaten.
jawel , tzt mischien gevoelsmatig  clown1

xander32

Citaat van: bas focal marantz op november 07, 2013, 18:54:06
jawel , tzt mischien gevoelsmatig  clown1
Welnee joh, zo snel de 15 LE de eerste klanken laat horen vergeet hij alles om zich heen :yes:.

Ron_Marantz

Vannacht (ja ik kwam laat thuis)... de 15 aangesloten, PL ontkoppeld... nu al enige tijd op lekker niveau het album Oktober van Blof beluisteren. Man man man, kippenvel. Soundstage is gewoon super, alles is vele malen gecontroleerder, al was de PL echt niet slecht.
Marantz | B&W

xander32

Citaat van: Ron_Marantz op november 10, 2013, 11:13:25
Vannacht (ja ik kwam laat thuis)... de 15 aangesloten, PL ontkoppeld... nu al enige tijd op lekker niveau het album Oktober van Blof beluisteren. Man man man, kippenvel. Soundstage is gewoon super, alles is vele malen gecontroleerder, al was de PL echt niet slecht.

hello

Ik benijd je; ik heb de gehele middag het rijk alleen, echter onbreekt het aan weergevers :-D.

Actionhost

Gefelicteerd Ron! Herkenbaar ook  :lol:

Een zeer mooie versterker! Zeer fraaie upgrade!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213