Sr6006 dof zacht koptelefoon geluid op pure direct

Gestart door k0ekw0us, oktober 03, 2013, 19:23:50

Vorige topic - Volgende topic

k0ekw0us

Zo uit niets hoor ik zacht geluid alleen over linker front speaker net als een koptelefoon geluid echt slecht geluid en als ik pure direct uitzet is het weg als k hem op stereo of auto zet zelfde probleem overige standen perfect geluid hoe kan dit?

JohnWx

Citaat van: k0ekw0us op oktober 03, 2013, 19:23:50
Zo uit niets hoor ik zacht geluid alleen over linker front speaker net als een koptelefoon geluid echt slecht geluid en als ik pure direct uitzet is het weg als k hem op stereo of auto zet zelfde probleem overige standen perfect geluid hoe kan dit?

Je bedoeld als je geen muziek of film afspeelt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

k0ekw0us

Ja met music had ik altijd pure direct aan maar dan krijg ik raar heel zacht dof geluid

JohnWx

Citaat van: k0ekw0us op oktober 03, 2013, 19:42:21
Ja met music had ik altijd pure direct aan maar dan krijg ik raar heel zacht dof geluid

Dan is er een vorm van overspraak en zou ik hem naar de service dienst van Marantz sturen of langs gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

k0ekw0us

k0ekw0us

Rechter front speaker doet niks met audyssey op andere kan aangesloten dan wel

k0ekw0us

Alles werkt weer na het terugbrengen van fabrieksinstellingen

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F