Default opstart scherm Marantz SR 7007

Gestart door Xling, september 28, 2013, 13:59:31

Vorige topic - Volgende topic

Xling

Als ik mijn Marantz SR 7007 aanzet, door powerknop op apparaat zelf of via AB, start deze altijd op met TV audio. wil dit veranderen in CBL/SAT ingang maar kan dit (nog) niet vinden op fora of manuel van de 7007.
Weet zo ook niet wat ik met die TV audio moet/kan doen.
Heb alles aangesloten, Mediaplayer, Blu-ray en Entone decodeerkastje via HDMI via de 7007 naar een Samsung TV.
Krijg ook geen geluid op TV met de 7007 uit. Alleen als ik in het menu van de Samsung any-net uitschakel, maar dan heb ik op geen enkel HDMI input device via de 7007 nog geluid.

HELP.

Alvast bedankt,
Xling

Xling

Niemand raad?
Waarom werkt mijn passthrough functie niet? Dwz als de SR 7007 uit staat kan ik geen beeld ontvangen met mijn decoder, moet dan perse de reciever aanzetten. alles bedraad met HDMI.

?????????????????????????????

Stadium III

Instellingen naarkijken mbt HDMI instellingen

Heb je de smartcard in de tv zitten of een losse ontvanger ?
Met een losse ontvanger kun je HDMI gebruiken alleen reciever aan
Wil je dit eventueel ontlopen HDMI naar Tv en digitaal ( optisch ) naar de reciever

Kijk iig ff goed de instellingen door
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Xling

Citaat van: Stadium III op september 30, 2013, 20:12:33
Instellingen naarkijken mbt HDMI instellingen

Heb je de smartcard in de tv zitten of een losse ontvanger ?
Met een losse ontvanger kun je HDMI gebruiken alleen reciever aan
Wil je dit eventueel ontlopen HDMI naar Tv en digitaal ( optisch ) naar de reciever

Kijk iig ff goed de instellingen door

Wat betreft de TV; heb inderdaad een losse decoder. Als ik via instellingen in de Samsung TV, anynet uit zetten, dan kan lk de reciever uitzetten en ontvang dan geluid via de speakers van de TV maar heb dan op geen enkel ander uitgang zoals DVD of Mediaplayer geluid ook niet als ik de reciever op FM zet. Toch jammer dat dit niet op een simpelere manier te omzeilen is.

Flying_High

Hi, wij gebruiken een Logitech Harmony One afstandsbediening.
Als je daarmee op bijv. de activiteit "TV kijken" drukt worden de UPC mediabox, de tv en de receiver gestart. Maar je kunt ook m.b.v. de Logitech software ook bepalen naar welke ingang ieder apparaat bij het opstarten van de activiteit gaat.

Ik weet, het is geen direct antwoord op je vraag maar misschien kun je er toch iets mee. Wij vinden het iig heel prettig werken.
Mede8er MED800X3D 3Tb
Firmware V3.0
Wireless keyboard MED2KEY
Samsung UE46B7020
Marantz SR 7007
Philips FB825
van den Hul CS-122
B&W CC6 Center
Rel Q200E sub (5.1 & stereo)
Kenwood surr. sp.
Logitech Harmony One