Marantz CD12 / DA12 vragen

Gestart door EGT, september 22, 2013, 20:14:16

Vorige topic - Volgende topic

bas focal marantz

Citaat van: SB_Marantz op september 30, 2013, 18:21:49

Maar wat is het?

Jengel oftewel wow&flutter.

De meeste kennen het wel van een oude platen speler die niet netjes meer kan ronddraaien , langzamer sneller .

ll0ll

Ik heb de genesis lens tussen de cd12 en da12 altijd als een verbetering ervaren. Het geluid klonk dankzij de genesis lens mooier, 'analoger'' als je het een naam wil geven.
Een alternatief op een genesis lens is de DSpeaker anti mode 2.0 dual core. Dat is een jitterkiller/audio processor/usb dac met room correction. Prachtig apparaat wat naast het jitter killen ook de staande gooven van mijn speakers op mn sweetspot weghaalt. :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Citaat van: ll0ll op september 30, 2013, 20:57:12
Ik heb de genesis lens tussen de cd12 en da12 altijd als een verbetering ervaren. Het geluid klonk dankzij de genesis lens mooier, 'analoger'' als je het een naam wil geven.
Een alternatief op een genesis lens is de DSpeaker anti mode 2.0 dual core. Dat is een jitterkiller/audio processor/usb dac met room correction. Prachtig apparaat wat naast het jitter killen ook de staande gooven van mijn speakers op mn sweetspot weghaalt. :)

Wie bent u  :-) byebye

groet

John
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

genesis

Citaat van: SB_Marantz op september 30, 2013, 01:32:28
Ik zou geen van beide doen.
Volslagen zinloos en zonde van je centen.

KI marketing gelolliestok........

Heb je wel eens geluisterd naar een CD-12 KI icm een Digital Lens?

Genesis

genesis

Citaat van: EGT op september 30, 2013, 17:36:54
Genesis, ik ken een dergelijke Genesis lens verder niet, maar zal er is informatie over zoeken.
Ik zag in de snelheid dat het de jitter reduceerd?

Kan jij niet zeggen welke mods jouw DA12 ondergaan heeft door een kijkje onder de motorkap te nemen?
Heb geen flauw idee wat ze voor € 3.000- € 5.000 allemaal doen maar ik vind het behoorlijk wat geld.
Heb je jouw speler wel is naast een originele gehoord? Ben benieuwd wat de verschillen zijn.

De mijne is origineel geweest en die heb ik beluisterd naast de KI (en verder)........ wereld van verschil

Genesis