In zijn zijn spreekkamer komen de non-welluidende, de non-troostende en de non-zalvende klanken uit een opstelling van een NA11s1, een SA11S3, en een PM11S3 welke met polsdikke MIT speakerkabels verbonden is met twee reusachtige B&W803s. Gedraaid wordt dan ook de gereconstrueerde wanhoop, Symphonie Nr. 10, van mede-Wener en componist Gustav Mahler, die hem ooit tijdens een wederzijdse ontmoeting in Leiden vroeg hoe het verder moest met zijn huwelijk met zijn overspelige echtgenote [met Walter Gropius - 'Bauhaus'] Alma Schindler. Binnen deze ambiance wordt zelfs een normaal mens zoals ik compleet krankjorum, ware het niet dat de afleiding die de oogverblinkende schoonheid van de Marantz-gear voor net op tijd redding zorgt; Mahler's treurmuziek zwijgt en het enige wat mij rest is de aanblik van Saul's erfenis en de wolken sigarendamp van de wereldberoemde psychiater... Ugh, zelfs Sigmund heeft de smaak te pakken...
De keuze van de luidspreker is een trouvaille, welke ingegeven is door de omvang van deze 'dikbuiken', die niet zouden mistaan in het decadente Wenen van Gustav en Sigmund; zware velours gordijnen en B&W luidsprekers: A perfect match?