NA7004, continue update notificatie

Gestart door Ron_Marantz, september 04, 2013, 07:48:42

Vorige topic - Volgende topic

Ron_Marantz

Al enige tijd viel mij het op dat wanneer ik de NA7004 aanzet, ik het Marantzlogo zie met daaronder de woorden "Marantz update" of iets dergelijks... (kan het nu even niet meer uit mijn hoofd reproduceren).

De speler heeft al de recente firmware.

Het opnieuw zoeken naar een update via het apparaat zelf, zorgt ervoor dat je de melding krijgt dat hij al de meest recente update heeft.

Wat kan er hier mis aan zijn?
Marantz | B&W

Exxar

Geen idee, maar misschien bestaat er een bepaalde toetsencombinatie om die melding weg te halen, zoals de servicemelding bij een auto?

JohnWx

Citaat van: Exxar op september 04, 2013, 07:52:10
Geen idee, maar misschien bestaat er een bepaalde toetsencombinatie om die melding weg te halen, zoals de servicemelding bij een auto?

De tekst niet meer onthouden maar sommige kunnen wel feilloos 2 kabels na 3 maanden nog uit elkaar houden hoezo ons brein is zo lekker betrouwbaar  (binnenpretje)

Bel anders met Audioservice in Elst

succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Hielke

Je kunt auto update uitzetten in het menu.
Marantz sr7005,ud7006,cd67mk2. Synology ds211j, Sony 3d led, denon 4400-s monoblokken Canton surround plus X, Canton CT 20 mid Infinity kappa 9.2i main, RU Connected interlinks, optische en HDMI kabels en v/d Hull mcd 352 speakerbekabeling, harmony one

sattie

Is dat niet upgrade ? Dat wil zeggen dat de NA7004 de airplay update erin heeft zitten.
Als de NA7004 dat niet heeft zal hij die melding niet geven.

Xplod

Citaat van: Hielke op september 04, 2013, 09:39:16
Je kunt auto update uitzetten in het menu.

Klopt.
Menu / Network / Other Network
De manual is er wel niet echt duidelijk over.
Marantz SR5004 :: PM7004 :: CD6003 :: NA7004 :: UD5007
Klipsch RF-7 :: RC35 :: RB-15 :: RW-12D (sub)
RF-7 on SoundCare Superspikes
Vintage TT Marantz Model 6350 :: Ortofon 2M Red ::
Vintage DCC Marantz DD-82
W&M Audio LS-03 LS cable