Sr 7005

Gestart door Hielke, augustus 27, 2013, 14:24:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Okke op augustus 28, 2013, 10:23:11
Zucht.

Ik zie het verschil zo al! Jij niet? Zaken die niet veranderd hoeven worden (oa vermogen) zullen dus ook niet veranderen. Juist het hele dsp gebeuren (FPGA hoogstwaarschijnlijk) zal echt wel veranderen. Je moet dus echt de chipsets op de borden controleren.

En anders gaan we op jouw verzoek de SR7005, SR7007 en SR7008 naast elkaar zetten en open maken. Regel jij een SR7005 en SR7008? Doe ik de SR7007. Als er geen hardwarematig verschil in zit, zal ik je verder niet meer lastig vallen op dit forum ok  :schater:

Maar waar gaat het je over? Dat je gelijk krijgt of dat je gelijk hebt?

Jij ziet het verschil zo ? knap



En niet zo bijdehand dan zal ik je niet meer verder lastig vallen op het forum


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Okke op augustus 28, 2013, 10:23:11
Zucht.

Maar waar gaat het je over? Dat je gelijk krijgt of dat je gelijk hebt?

Jij had het over al die veranderingen tussen die modellen vraag je ernaar krijg je 0 op rekest  byebye
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Ik zie ook verschillen ,oa de hdmi boards zijn verschillend .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op augustus 28, 2013, 12:06:15
Ik zie ook verschillen ,oa de hdmi boards zijn verschillend .

we hebben het toch over muziek hoop ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Citaat van: John Wx op augustus 28, 2013, 01:09:32
Heb je daar info over want ik zie nergens verschil hardware matig
:wink:

Waarop jij met de volgende posting afbeeldingen erbij plaatst ,en ik dan antwoord dat er wel verschil gezien word in de hardware .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op augustus 28, 2013, 12:27:38
:wink:

Waarop jij met de volgende posting afbeeldingen erbij plaatst ,en ik dan antwoord dat er wel verschil gezien word in de hardware .

met harde waren bedoel ik de versterker  8-) niet die stomme hdmi digitale frutsels met al die instellingen etc.  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

TurboMarco

Zonder die "frutsels" zal de versterker niets doen ,dus deze zijn van essentieel belang .

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Okke

Citaat van: John Wx op augustus 28, 2013, 12:30:08
met harde waren bedoel ik de versterker  8-) niet die stomme hdmi digitale frutsels met al die instellingen etc.  :roll:

violent1

John dan toch...

Volgend mij heb ook jij ook een technische achtergrond. Maar de techniek is hard gegaan de afgelopen decenia.

Maar je hebt helemaal gelijk joh!  HLP

Citaat van: John Wx op augustus 28, 2013, 11:48:10
bron

Bronmateriaal? Ik kan je echt niet volgen...

SR-7007

JohnWx

Citaat van: Okke op augustus 28, 2013, 13:08:46
violent1

John dan toch...

Volgend mij heb ook jij ook een technische achtergrond. Maar de techniek is hard gegaan de afgelopen decenia.

Maar je hebt helemaal gelijk joh!  HLP

Bronmateriaal? Ik kan je echt niet volgen...

Muziek is bij mij alleen maar stereo Okke  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

JohnWx

Citaat van: Okke op augustus 28, 2013, 13:08:46
violent1

John dan toch...

Volgend mij heb ook jij ook een technische achtergrond. Maar de techniek is hard gegaan de afgelopen decenia.

Maar je hebt helemaal gelijk joh!  HLP

Bronmateriaal? Ik kan je echt niet volgen...

Bron = cd = software  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Hielke

interessante discussie, luister veel in stereo maar vind de nieuwe technieken ook interessant.
Heb aan de SR7005 een paar denon blokken hangen bijna 20 jaar oud, maar perfect voor stereo (4400 a).
Op infinity kappa 9.2i uit 1996.
Misschien zou splitsing in stereo en surround beter zijn maar dit klinkt als een klok.


Marantz sr7005,ud7006,cd67mk2. Synology ds211j, Sony 3d led, denon 4400-s monoblokken Canton surround plus X, Canton CT 20 mid Infinity kappa 9.2i main, RU Connected interlinks, optische en HDMI kabels en v/d Hull mcd 352 speakerbekabeling, harmony one

JohnWx

Citaat van: Hielke op augustus 28, 2013, 14:50:18
interessante discussie, luister veel in stereo maar vind de nieuwe technieken ook interessant.
Heb aan de SR7005 een paar denon blokken hangen bijna 20 jaar oud, maar perfect voor stereo (4400 a).
Op infinity kappa 9.2i uit 1996.
Misschien zou splitsing in stereo en surround beter zijn maar dit klinkt als een klok.


Mooi hoor die 9.2i en die monoblokken die lusten wel wat stroom die Kappa 


Enjoy


Zit al stiekum puur voor de heb bij mijn ES receivereen TAN 55es te zoeken  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Hielke

Ja die kappa-s lusten wel watt maar nooit problemen gehad.
Een goeie versterker is altijd een betere investering dan sr meuk, wat niet wegneemt dat het je hobby levendig houd.
Maar een Sr laat je geen 20 jaar staan.
Marantz sr7005,ud7006,cd67mk2. Synology ds211j, Sony 3d led, denon 4400-s monoblokken Canton surround plus X, Canton CT 20 mid Infinity kappa 9.2i main, RU Connected interlinks, optische en HDMI kabels en v/d Hull mcd 352 speakerbekabeling, harmony one

Hielke

Neem aan dat je Sony bedoeld.
Heb ooit een tuner en cassettedeck uit die serie bezeten denk ik. Correct me if iam wrong.
Heb toen de versterker uit geldgebrek nooit kunnen kopen.
Wens je er erg veel plezier mee.
Marantz sr7005,ud7006,cd67mk2. Synology ds211j, Sony 3d led, denon 4400-s monoblokken Canton surround plus X, Canton CT 20 mid Infinity kappa 9.2i main, RU Connected interlinks, optische en HDMI kabels en v/d Hull mcd 352 speakerbekabeling, harmony one