UD5007

Gestart door Bounty, augustus 23, 2013, 08:40:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Bounty

Hoi,

Kan iemand me vertellen wat een UD5007 nou wel en niet kan streamen?
Ik heb copies van DVD's en BR's op schijf staan kan ik die afspelen via de UD5007?
Ik snap het ff niet meer.

pameijer

Klikkerdeklik!

NETWERK
DLNA-gecertificeerd   o (v1.5)
UPnP-gecertificeerd   o
Netwerkaudio: MP3 / WAV / AAC / FLAC / WMA   o / o / o / o / o
Statische netwerkvideo (JPEG)   o
Netwerkvideo: MPEG / DivX / H.264 / WMV   o / o / o / o
Online contentservice (YouTube)   o

In welk formaat staan je rips op de schijf? Heb je DLNA op je NAS? Iets meer info en zelfonderzoek graag...
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Bounty

Rips staan in diverse formaten op de de schijf meeste zijn gewoon 1op1 copies.
DLNA is aanwezig.
Welk formaat geeft de beste beeld/geluidskwaliteit?
It's all new for me.

JohnWx

Citaat van: Bounty op augustus 23, 2013, 09:46:41
Rips staan in diverse formaten op de de schijf meeste zijn gewoon 1op1 copies.
DLNA is aanwezig.
Welk formaat geeft de beste beeld/geluidskwaliteit?
It's all new for me.

http://nl.wikipedia.org/wiki/FLAC
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

pameijer

Citaat van: John Wx op augustus 23, 2013, 10:57:02
http://nl.wikipedia.org/wiki/FLAC
FLAC heeft idd een fantastische beeldkwaliteit!
@Bounty: heb je al een UD5007?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Bounty

#5
Nog niet, die ga ik morgenochtend halen PaMeijer!

Ik ben niet helemaal volledig geweest in mijn vraag hierboven.
Het gaat voornamelijk om het streamen van beeld!

Dat FLAC geen beeld geeft was me al duidelijk  violent1

JohnWx

Citaat van: pameijer op augustus 23, 2013, 11:42:50
FLAC heeft idd een fantastische beeldkwaliteit!
@Bounty: heb je al een UD5007?


was vroeg  :-P net wakker
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Hielke

In het algemeen kan je stellen koop een goede mediaplayer.
Marantz sr7005,ud7006,cd67mk2. Synology ds211j, Sony 3d led, denon 4400-s monoblokken Canton surround plus X, Canton CT 20 mid Infinity kappa 9.2i main, RU Connected interlinks, optische en HDMI kabels en v/d Hull mcd 352 speakerbekabeling, harmony one

Bounty

Die komt er ook nog bij Hielke!
Suggesties?

pameijer

Citaat van: Bounty op augustus 27, 2013, 14:13:26
Die komt er ook nog bij Hielke!
Suggesties?
2e hands Acer Revo, of Asus EeeeeeeeeeePC. Of een Apple TV 2nd Gen, staat er eentje op HTForum te koop. En daar dan uiteraard XBMC opzetten hè! Of een Dune all-in-one, of een Oppo BDP-10x, of een Cambridge Audio 752D, kan je UD5007 naar mij toe  :-P
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

JohnWx

Citaat van: pameijer op augustus 27, 2013, 15:11:08
2e hands Acer Revo, of Asus EeeeeeeeeeePC. Of een Apple TV 2nd Gen, staat er eentje op HTForum te koop. En daar dan uiteraard XBMC opzetten hè! Of een Dune all-in-one, of een Oppo BDP-10x, of een Cambridge Audio 752D, kan je UD5007 naar mij toe  :-P

zou een laptop nemen en dan gelijk via HDMi of desnoods VGA kan je gelijk lekker internetten met een draadloos keyboard met touchpad
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Bounty

Citaat van: pameijer op augustus 27, 2013, 15:11:08
2e hands Acer Revo, of Asus EeeeeeeeeeePC. Of een Apple TV 2nd Gen, staat er eentje op HTForum te koop. En daar dan uiteraard XBMC opzetten hè! Of een Dune all-in-one, of een Oppo BDP-10x, of een Cambridge Audio 752D, kan je UD5007 naar mij toe  :-P


Ja  byebye
De UD wil niet meer weg dus blijft lekker bij mij.
Thanks voor het advies

Bounty

Citaat van: John Wx op augustus 27, 2013, 15:20:53
zou een laptop nemen en dan gelijk via HDMi of desnoods VGA kan je gelijk lekker internetten met een draadloos keyboard met touchpad
Dat moet netter kunnen.
Geen gedoe met laptop. Gewoon een kastje waar je nix van ziet, maar wel grootse prestaties levert!