De UD7006 is inmiddels ingeleverd voor reparatie. Ben benieuwd wat de analyse oplevert en het voorstel wordt voor herstel of anders. Er kon geen enkele indicatie gegeven worden over de doorlooptijd. Mogelijk enige coulance...maar al zo oud???! Had dat toestel ook veel eerder in moeten leveren.
Wat betreft eventuele vervanging door de UD 7007 onder bijbetaling: ligt heel sterk aan het aanbod. Meen te mogen vaststellen dat dat model er wellicht uit gaat. Er is een leverancier die ermee gestopt is hoewel Marantz als merk nog wel verkocht wordt (had ik mijn apparatuur ook vandaan). Zag ook dat elders, bij een grote en vrij bekende leverancier, de prijs vrij laag is. Inmiddels onder de 500 euro. De technologie van de UD7007 dateert alweer uit 2011 als ik het goed heb. Er zijn dus ook moderner alternatieven en denk daarbij onder andere aan de Panasonic DMP UB900EGK pakweg 600 en hoor veel goeds over de duurzaamheid van Panasonic liefhebbers, Sony UHP H1 bijna 300.
Een LG speler is ook helemaal niet zo slecht - scoort hoog in consumententest, heb er een bij een tweede tv staan om die daarmee smart te maken; internet mogelijkheden - en is relatief zeer goedkoop (125; ongeveer 25% van de Marantz, doet minder pijn indien afgeschreven).
Wordt vervolgd...