Is toch niet "makkelijk" genoeg, na jaren van top 5.1 7.2 9.2 receivers van Onkyo en Interga (en Pioneer) loop ik toch echt vast qua instel mogelijkheden met Marantz. Ook uiterst vervelend is dat als er Dolby Digital binnen komt de mogelijkheden voor geluid modes worden gereduceerd tot Dolby Digital, stereo, virtual, Multi ch stereo. Bij Onkyo, de NR TX818 die ik nu gebruik want de SR7007 is verkocht, is ALLES mogelijk, geen restricties in de keuze die de gebruiker wil maken, hoe vreemd ook, de keuze van audio modes staat geheel los van het inkomende signaal. En dan nog eens de keuze tussen THX, DTS Neo, PLII X en welke mix dan ook. Zelfde doet zich voor met de video instelling, bij Onlyo is dat per bron anders in te stellen. Ik heb voor TV "streaming" een mix tussen ISF nacht en dag, voor BD gebruik ik ISF nacht en voor mijn media player heb ik Custom. Discusseren over geluid kwaliteit heeft geen nut, dit is te persoonlijk gebonden, maar Onkyo is onverslaan baar op instel mogelijkheden. En dan doen ze het nog eens (veel) goedkoper ook. O ja, en er word gebruik gemaakt van Audyssey XT32, waarom Marantz dat op zijn duurste model niet heeft is mij een raadsel. Ik ben weer blij dat ik terug ben bij Onkyo, sorry....