marantz 3800 & 510M + 510M

Gestart door HAL9000, augustus 08, 2013, 16:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bas focal marantz

Citeerzijn onlangs gereviseerd  kosten bijna 300e

Voor 3 apparaten , dan heeft hij flinke kwantum korting gekregen .

thanatos

Het woord revisie is snel in de mond genomen..

Blijft een mooie set. Aan de prijs. Maar je komt ze dan ook niet dikwijls tegen.

bas focal marantz

NU voor €1.499,00   , lijkt mij een nette prijs voor een mooie set .

thanatos

Citaat van: bas focal marantz op september 12, 2013, 01:01:45
NU voor €1.499,00   , lijkt mij een nette prijs voor een mooie set .

Prijs daalt sneller dan de AEX in crisistijd  :-D

deaffy

#34
De set is niet voor weinig gekocht.
De revisie aan de voor en eindversterker is uitgevoerd door de jullie allemaal bekende Jon de Regt.
De tuner is nagekeken door een plaatselijke reparateur, en werkt nu zoals het hoort,
het is dus geen set die met kraken en piepen wordt verkocht,
maar netjes in orde is, en in zo goed als mint staat,
maar aangezien deze set mij behoorlijk wat geld heeft gekost, en ik genoeg apparatuur heb,
wil ik deze aan de juiste liefhebber verkopen, voor de juiste prijs, anders hou ik hem zelf.


JohnWx

Citaat van: deaffy op september 12, 2013, 11:58:33
De set is niet voor weinig gekocht.
De revisie aan de voor en eindversterker is uitgevoerd door de jullie allemaal bekende Jon de Regt,
dus beter kan het niet.
De tuner is nagekeken door een plaatselijke reparateur, en werkt nu zoals het hoort,
het is dus geen set die met kraken en piepen wordt verkocht,
maar netjes in orde is, en in zo goed als mint staat,
maar aangezien deze set mij behoorlijk wat geld heeft gekost, en ik genoeg apparatuur heb,
wil ik deze aan de juiste liefhebber verkopen, voor de juiste prijs, anders hou ik hem zelf.

alles heeft te maken met de vraag dat bepaald de prijs
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

capri9000

Volledig mee akkoord Deaffy,vind de prijs erg meevallen want als set kom je ze bijna nooit tegen,sommige spreken over niet vaak,wel ik heb er nog nooit één zien passeren.En al was de aankoopprijs nu 1 euro 1000 of 5000 euro,als koper hebt je een prachtige set waar menig zoniet alle vintage liefhebbers jaloers zullen op zijn.Kan het momenteel en wellicht in de nabije toekomst ook niet betalen wegens andere zaken die ook wel wat kosten,maar voor deze prijs zou ik geen seconde twijfelen.Mocht je hem kunnen aanbieden op ebay duitsland met startprijs 1499 dan zal er wellicht nog wel een stukje bijkomen.Als je ziet en weet welke marge fabrikanten van audio,auto,koelkast noem maar op,als je het nodig hebt,wilt en kan betalen dan zeur je toch ook niet in de winkel of via mail,telefoon naar de fabriek om te zeggen,ja maar je hebt toch goedkoop aan de onderdelen geraakt,of jullie inkoopprijs was goedkoop.Prachtige set aan een zeer mooie prijs BASTA.................Heb destijds een paar Magnat Quantum 1009 zien te koop staan op marktplaats,vraagprijs 1000 euro en werden verkocht voor 850 euro.Ik was er zeer snel bij maar omdat ik vanuit Belgie moest komen toch te laat.Een dag later stonden ze weer te koop nu aan 1250 euro,heb niet geaarzeld en metéén langs geweest en ze kunnen kopen aan 1150 euro,en ik was zeer tevreden.Ik wist natuurlijk ook dat de eerste koper er 300 euro aan had verdiend(minus de brandstofkosten)maar dat kon mij niets maken,ik wou ze al lang hebben en was zeer tevreden met de prijs dus begrijp ik niet goed dat er iemand niet iets kan gegund worden groetjes

SB_Marantz

Ik zou een dergelijke set niet eens wegdoen maar ik ben dan ook een echte liefhebber.

Minder zeldzame modellen zouden dan het veld mogen ruimen.

Succes met de verkoop Arthur.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Citaat van: SB_Marantz op september 12, 2013, 12:46:35
Ik zou een dergelijke set niet eens wegdoen maar ik ben dan ook een echte liefhebber.

Minder zeldzame modellen zouden dan het veld mogen ruimen.

Succes met de verkoop Arthur.

x2

Maar aan de andere een leuk koopje snel weer doorzetten levert ook de nodige €50jes op waar je weer andere dingen mee kan. Keuzes  :-D

Mooie set en zou hem graag hier hebben staan  :wink:

deaffy

#39
Citaat van: SB_Marantz op september 12, 2013, 12:46:35
Ik zou een dergelijke set niet eens wegdoen maar ik ben dan ook een echte liefhebber.

Minder zeldzame modellen zouden dan het veld mogen ruimen.

Succes met de verkoop Arthur.

Hallo, ook ik ben een echte liefhebber, zoals jou wel bekend wilfred,
maar klopt mijn grootste liefde is en blijft Sansui,
maar ook de Marantz vintage apparatuur is schitterend,
maar om zoveel apparatuur in huis te hebben staan, waar je eigenlijk niks mee doet....
ik ben voornamelijk toch meer liefhebber van het geluid wat er uit deze apparaten komt,
MUZIEK dus.....en als je teveel apparaten hebt gaat het ineens niet meer om de muziek,
tenminste dat is mijn mening.

En als je iemand heel gelukkig kunt maken met een hele mooie set voor een nette prijs,
dan kies ik daar eigenlijk liever voor.

IK luister momenteel naar een Sansui BA-F1 CA-F1 het is een set die prachtig klinkt,
en eigenlijk heb je dan meer dan genoeg in je bezit...

SB_Marantz

Feitelijk zeg je dus dat je de resterende apparaten ook gaat verkopen?
Je bent toch een aardige verzamelaar wat ik gezien heb.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

deaffy

#41
Citaat van: SB_Marantz op september 12, 2013, 13:26:13
Feitelijk zeg je dus dat je de resterende apparaten ook gaat verkopen?
Je bent toch een aardige verzamelaar wat ik gezien heb.

Ik doe mijn best Wilfred, heb gelukkig niet zo veel staan als jij,
maar zoals je wel zult weten, is het niet makkelijk om spulletjes die je al lang weg hebt weg te doen :wink:


SB_Marantz

#42
Hoezo ''gelukkig?''

Volg je even niet meer.............

Weet wel dat jou verzameling flink toegenomen is sinds de eerste en 2e keer dat ik bij je was.
Nog effe en je kunt ze als bijzet tafeltje gebruiken.  :schater:

Zeg dan gewoon dat je poen van die set wil maken Arthur.
Niets mis mee maar wel eerlijk.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

bas focal marantz

Citaat van: John Wx op september 12, 2013, 12:13:54
alles heeft te maken met de vraag dat bepaald de prijs

Nee hoor , mensen die net zoiets zoeken zijn ook bereid om de prijs te betalen die de verkoper vraagt .
Het is dan aanbod en prijs .

Het is geen 2226 daar bepaald vraag de prijs .
In dit geval bepaald aanbod de prijs .(al moet die wel een klein beetje rieel zijn ) En bieden vanaf €1500 lijkt me rieel .


SB_Marantz

John heeft gelijk.
Zijn er geen zoekers dan ook geen kopers, period.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM