Volledig mee akkoord Deaffy,vind de prijs erg meevallen want als set kom je ze bijna nooit tegen,sommige spreken over niet vaak,wel ik heb er nog nooit één zien passeren.En al was de aankoopprijs nu 1 euro 1000 of 5000 euro,als koper hebt je een prachtige set waar menig zoniet alle vintage liefhebbers jaloers zullen op zijn.Kan het momenteel en wellicht in de nabije toekomst ook niet betalen wegens andere zaken die ook wel wat kosten,maar voor deze prijs zou ik geen seconde twijfelen.Mocht je hem kunnen aanbieden op ebay duitsland met startprijs 1499 dan zal er wellicht nog wel een stukje bijkomen.Als je ziet en weet welke marge fabrikanten van audio,auto,koelkast noem maar op,als je het nodig hebt,wilt en kan betalen dan zeur je toch ook niet in de winkel of via mail,telefoon naar de fabriek om te zeggen,ja maar je hebt toch goedkoop aan de onderdelen geraakt,of jullie inkoopprijs was goedkoop.Prachtige set aan een zeer mooie prijs BASTA.................Heb destijds een paar Magnat Quantum 1009 zien te koop staan op marktplaats,vraagprijs 1000 euro en werden verkocht voor 850 euro.Ik was er zeer snel bij maar omdat ik vanuit Belgie moest komen toch te laat.Een dag later stonden ze weer te koop nu aan 1250 euro,heb niet geaarzeld en metéén langs geweest en ze kunnen kopen aan 1150 euro,en ik was zeer tevreden.Ik wist natuurlijk ook dat de eerste koper er 300 euro aan had verdiend(minus de brandstofkosten)maar dat kon mij niets maken,ik wou ze al lang hebben en was zeer tevreden met de prijs dus begrijp ik niet goed dat er iemand niet iets kan gegund worden groetjes