Marantz 105b (e) op zolder

Gestart door Laura, augustus 08, 2013, 16:04:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 1965

En Klaas 1965 de tuner al omgewisseld tegen de choco berg??
Laura veel choco genot HB

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

klaas1965

Ja, vanochtend is de deal gesloten.
En technisch gezien is er eigenlijk niets mis met de tuner, hij werkt, ook fm in stereo.
Maar er was iets te enthousiast "gereviseerd", zonde hoor.
Ben er toch content mee en Laura volgens mij ook, die zit nu lekker te smikkelen :-)

klaas1965

Vandaag de tuner onder handen genomen , ach ach wat was deze mishandeld.
Ik weet niet wie hem zo bij Laura op zolder achtergelaten heeft maar dit was niet mooi meer.
Dat de voeten geamputeerd waren zag je gelijk natuurlijk maar ook de afstemschaal was een hoek van af gebroken, de afstemnaald was gebroken en scheef er in gelijmd, A4 printerpapier achter de schaal, zelfs gemarteld met 125mA zekeringen in de lamphouders, ja daar ben je dan wel even stil van. Dat het front gemodificeerd was zal ook niet zonder reden zijn. :x
Een wonder dat hij het nog deed, dit is echt een taaie. Als de beelden niet zo verschrikkelijk waren zou ik een reportage van de reparatie laten zien maar ja, er kijken ook kinderen op het forum.
Hij is nu met een 1060 aan het spelen en ik denk dat hij er wel weer bovenop komt, mag voorlopig revalideren in de keuken en ik moet zeggen dat hij ook vrij stevig op zijn nieuwe protheses staat al passen ze niet helemaal.



jrm


Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

klaas1965

Ik weet niet of het verstandig is maar ik zal voorzichtig beginnen, het schroefje van de frontplaat..
Hoop dat dit genoeg zegt.

klaas1965

Maar nu een vrolijker plaatje :lol:

klaas1965

De mishandelde afstemschaal....

jrm

 notworthy

Bedankt voor de foto's, nu begrijp ik je postings ook veel beter.

Laura

Haha, ik ben inmiddels drie kilo aangekomen van de stapel chocolade die Klaas mee had genomen  redface

Ik moest trouwens heel erg lachen om de opmerking dat het front "natuurlijk" niet origineel was.
Heb Klaas er even op gewezen dat zijn natuur een heel andere is dan de mijne  :-D

Maar we zijn allebei blij met de ruil  pompom Mooi toch!!

Marvin

Ja het zijn over het algemeen rare mannen die deze hobby hebben. :-D



klaas1965

Kijk, iedereen blij :-), hoe deden ze dat vroeger toch zonder forum?

Cornelis1921

Citaat van: klaas1965 op september 04, 2013, 21:54:39
Kijk, iedereen blij :-), hoe deden ze dat vroeger toch zonder forum?
Vielen zij moeders de vrouw er regelmatig mee lastig...?  clown1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marvin

Dan mieterde je alles op 30 April op een smoezelig kleedje en probeerde je het in Amsterdam aan dronken Engelsman te slijten.