Set van Gerkro

Gestart door Gerkro, juli 08, 2013, 17:47:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Menno

'Mijn' SR8002 alweer verkocht? Hahaha jij gaat echt snel! Gaaf! Veel plezier gewenst!

Gerkro

Citaat van: Menno op augustus 16, 2013, 09:20:35
'Mijn' SR8002 alweer verkocht? Hahaha jij gaat echt snel! Gaaf! Veel plezier gewenst!

Hahahah tja sorry, dacht dat ik surround niet los zou kunnen laten. Maar als test heb ik eens de achterspeakers niet aangesloten en toen een film gekeken ;-)
Nee gekheid, het is een top apparaat, maar veel te veel voor mij en net als wat jij zei: zodra je een audiowinkel binnen wandeld begint het weer te kriebelen.

En tja naar mijn mening is er geen surround receiver die kan tippen aan een stereo versterker.
Dus nu nog even (wordt waarschijnlijk volgende loon periode) speakers en dan genieten...

Heb stiekem nog heel veel wensen, maar eerst dit ;-)

Gerkro

Toch nog een foto gevonden in mijn telefoon van hoe het was....
En mijn soort van trots die mijn huis niet vrijwillig meer gaat verlaten (wat een speler die CD17!!)

Gerkro

Ik heb het toch niet helemaal kunnen redden tot de volgende loon periode ;-)

Aanstaande zondag ga ik mijn "nieuwe" Neat Motive 2 ophalen.
Puur omdat ik een koper heb voor mijn Cantons, al moet ik eerlijk bekennen dat Naim best goed klinkt samen met de Cantons!

Gisteren voor het eerst de Naim neer gezet en aangesloten..... Wat een apparaat... Zo simpel maar zo mooi!
Moest van m'n vriendin eerst de deur afschilderen voor ik kon gaan luisteren ;-) ..... Vrouwen

Cornelis1921

Citaat van: Gerkro op augustus 20, 2013, 07:43:02
Ik heb het toch niet helemaal kunnen redden tot de volgende loon periode ;-)

Aanstaande zondag ga ik mijn "nieuwe" Neat Motive 2 ophalen.
Puur omdat ik een koper heb voor mijn Cantons, al moet ik eerlijk bekennen dat Naim best goed klinkt samen met de Cantons!

Gisteren voor het eerst de Naim neer gezet en aangesloten..... Wat een apparaat... Zo simpel maar zo mooi!
Moest van m'n vriendin eerst de deur afschilderen voor ik kon gaan luisteren ;-) ..... Vrouwen
De isolatiedeur naar de keuken... :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

xander32

De SE variant nog beluisterd ¿

Gerkro

Citaat van: Cornelis1921 op augustus 20, 2013, 19:07:37
De isolatiedeur naar de keuken... :-D

notworthy  notworthy  notworthy

Citaat van: xander32 op augustus 20, 2013, 19:13:34
De SE variant nog beluisterd ¿

Nope, kon de motive 2 voor een leuk prijsje kopen.... En wat niet weet, wat niet deert ;-)

jowa

Hele mooie aanwinst  hello
Geef je groot gelijk met het niet luisteren naar de SE's.
Kan je zomaar de volgende maand kosten  :-D

Gerkro

Citaat van: jowa op augustus 20, 2013, 21:41:24
Hele mooie aanwinst  hello
Geef je groot gelijk met het niet luisteren naar de SE's.
Kan je zomaar de volgende maand kosten  :-D

Hahahahah daar was ik dus ook bang voor.... En nu heb ik voor aankomende maand nog een paar knaken over voor het een en ander....

Ben nog lang niet klaar!!!

Gerkro

Gistermiddag de Neat's op de Naim aangesloten en menig cd'tje de revue laten passeren... En heel verwonderlijk: mijn vriendin was zelfs onder de indruk.

Ik dacht dat ik in de tijd van de PM17/CD17 samen met de JK Acoutics een set gevonden te hebben die voor mijn oren en met mijn budget niet te overtreffen zou zijn......

GELUKT!! Wat een zalig stukje muziek maakt de combi Naim en Neat toch.
En het formaat van de Neat's.... Hilarisch  :schater: notworthy maar een laag dat ze kunnen produceren!

Nu eerst genieten voordat de volgende aankoop/tweaks er komen (en zaterdag op cd jacht ;-)   )

JohnWx

Citaat van: Gerkro op augustus 26, 2013, 07:30:38
Gistermiddag de Neat's op de Naim aangesloten en menig cd'tje de revue laten passeren... En heel verwonderlijk: mijn vriendin was zelfs onder de indruk.

Ik dacht dat ik in de tijd van de PM17/CD17 samen met de JK Acoutics een set gevonden te hebben die voor mijn oren en met mijn budget niet te overtreffen zou zijn......

GELUKT!! Wat een zalig stukje muziek maakt de combi Naim en Neat toch.
En het formaat van de Neat's.... Hilarisch  :schater: notworthy maar een laag dat ze kunnen produceren!

Nu eerst genieten voordat de volgende aankoop/tweaks er komen (en zaterdag op cd jacht ;-)   )

notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Gerkro

Even mijn "nieuwe" set-up showen... ;-)
Deel 1

Gerkro

En deel 2:  HB HB

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Gerkro


Citaat van: John Wx op augustus 29, 2013, 16:52:58
Goh wat vervelend  :wink:

Ja vind ik ook.... Moet nodig weer iets anders ;-)
Iets met surround ofzo