Vraagprijs PM200 ?

Gestart door CBdicX, juni 30, 2013, 18:38:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

CBdicX

Hallo, wat mag een PM200 opbrengen ?
De vraagprijs is 60,00 euro (ex verzend kosten), is dat ok of is dit ver buiten de "markt prijs "?
De 200 blijkt wel in orde te zijn volgens de verkoper, geen brom of kraak en de Vu meters werken.

Graag jullie expertise.......  notworthy
Thx

CBdicX

Niemand die weet hoe de prijs is op dit moment voor een PM200 ?

AndreC

Citaat van: CBdicX op juni 30, 2013, 23:16:52
Niemand die weet hoe de prijs is op dit moment voor een PM200 ?

Ik vind het veel geld, laatst kon ik ene kopen plus tuner voor €75.

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/versterkers-en-receivers/m692522121-marantz-pm-200.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Is zo maar een voorbeeld.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Floris

Zo'n pm 200 is nou niet bepaald een dikke 6 cilinder, maar pakweg 30/40 euro lijkt me rieel.
Hou er wel rekening mee dat zo'n exemplaar een onderhoudsbeurt kan gebruiken.

CBdicX

Bedankt voor de reacties, ik ga onderhandelen  violent1

JohnWx

Als je iets graag wilt hebben of zoekt zoiets dan wel  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

CBdicX

Citaat van: John Wx op juli 01, 2013, 11:40:58
Als je iets graag wilt hebben of zoekt zoiets dan wel  :-)

Ja, klopt, maar zo ben ik in het verleden al eens meer "de boot" in gegaan, toen sprak het hart ook meer dan het verstand  :wink:
Vandaar dat ik wat info zocht betreft de waarde......

JohnWx

Citaat van: CBdicX op juli 01, 2013, 11:48:20
Ja, klopt, maar zo ben ik in het verleden al eens meer "de boot" in gegaan, toen sprak het hart ook meer dan het verstand  :wink:
Vandaar dat ik wat info zocht betreft de waarde......

weet je wat het is je kan zeggen 40 0f 60 euro wel 33%

en ook al kan iemand zeggen hij is goed maar geen aantoonbare revisie zou ik er vanuit gaan dat hij als hij vaker aan gaat dat je mankementen gaat krijgen, wat ook begrijpelijk is

andere kant heb je ook mensen die spelen al 20/30 jaar met dat ding die in de hoek staat en aan gaat en de hele dag ze werk doet

oftewel ik weet het ook niet  HLP
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Floris

Bezuinig niet verkeerd, laat het niet afhangen van 10 of 20 euro, dan loop je te klooien in de marge.
als je gevoel bij dat ding zegt"doen", loop dan niet die centendief uit te hangen.
voorkom dat je aan alles een prijskaartje hangt.

just my 2 cents..

CBdicX

Citaat van: John Wx op juli 01, 2013, 11:50:49
weet je wat het is je kan zeggen 40 0f 60 euro wel 33%

en ook al kan iemand zeggen hij is goed maar geen aantoonbare revisie zou ik er vanuit gaan dat hij als hij vaker aan gaat dat je mankementen gaat krijgen, wat ook begrijpelijk is

andere kant heb je ook mensen die spelen al 20/30 jaar met dat ding die in de hoek staat en aan gaat en de hele dag ze werk doet

oftewel ik weet het ook niet  HLP

Tja, waar deze voor gaat dienen is de aansturing van 2 passieve subs die ik heb staan.
Ik koop deze versterker puur voor de VU meters wat ik leuk vind om te zien werken.
Nu worden die 2 subs bedient door een JVC RX554R wat op zich prima gaat, maar dit is ook weer zo'n niets zeggende zwarte bak.
Die versterker zal wel zo 8-12 uur per dag zijn werk moeten (kunnen) doen......

CBdicX

Citaat van: Floris op juli 01, 2013, 12:02:34
Bezuinig niet verkeerd, laat het niet afhangen van 10 of 20 euro, dan loop je te klooien in de marge.
als je gevoel bij dat ding zegt"doen", loop dan niet die centendief uit te hangen.
voorkom dat je aan alles een prijskaartje hangt.

just my 2 cents..
Jeetje, je lijkt mij vrouw wel  :-D
Maar ik begrijp de boodschap, thx.......

SB_Marantz

Citaat van: CBdicX op juli 01, 2013, 11:48:20
Ja, klopt, maar zo ben ik in het verleden al eens meer "de boot" in gegaan, toen sprak het hart ook meer dan het verstand  :wink:
Vandaar dat ik wat info zocht betreft de waarde......


Nog maar een keer dan:

Je kunt geen vast prijskaartje aan een apparaat hangen.

1) staat (optisch , technisch)
2) vraag en aanbod
3) Wat heb je er ZELF voor over?!

Verder zou ik niet miepen over een paar tientjes.
Wil je het apparaat graag maak een afspraak met de eigenaar en ga er heen.
Probeer het ding en koop of koop niet.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Citaat van: Floris op juli 01, 2013, 12:02:34
Bezuinig niet verkeerd, laat het niet afhangen van 10 of 20 euro, dan loop je te klooien in de marge.
als je gevoel bij dat ding zegt"doen", loop dan niet die centendief uit te hangen.
voorkom dat je aan alles een prijskaartje hangt.

just my 2 cents..

Koop een rol tin van die 20,-  :evil:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

HAL9000

Dat  was  mijn eerste  TRUE  POWER  DESIGN  :-P
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Floris

Citaat van: CBdicX op juli 01, 2013, 12:08:16
Jeetje, je lijkt mij vrouw wel  :-D
Maar ik begrijp de boodschap, thx.......

Dat kan goed kloppen, na 00.00 uur trek ik altijd een charmant rokje thuis aan.. :-D :mrgreen:
Net als Hal, het was ergens in ik schat 78/79 mijn eerste marantz, later vervangen voor mijn huidige pm 410.
Gewoon een leuk lief versterkertje.Volgens mij in alleen zilver uitgebracht.