Zal me eerst eventjes voorstellen: mijn naam is Roy Regeling 45 jaar oud en woonachtig in Roermond. Sinds deze week heb ik eindelijk de beslissing genomen om mijn bestaande set te gaan vervangen door een, uiteraard!, een Marantz set.
Mijn (zeer..) oude set was:
Sony Receiver: GX70ES
Sony CD Speler: X222ES
Sony DAT Speler/Recorder: 55ES (oh wat een spijt gehad toen ik 'm kocht, dacht dit is de toekomst!, hah!)
Sony Cassettedeck: K770ES
Na het lezen van de vele berichtjes hier op het forum ben ik uiteindelijk overgestapt dus naar Marantz. Heb lang zitten te dubben om gewoon in de winkel een nieuwe set te kopen. Maar ben toch gegaan voor de wat oudere serie van Marantz. Ook mede door dat ik enkele jaren geleden ben begonnen met opnieuw... verzamelen en afspelen van vinyl.
Mijn huidige set is dus nu:
Marantz versterker: PM-17
Marantz tuner: ST-17
Marantz SACD: SA-17S1
Interlinks: Van Den Hul The Bay C5 hybrid
Momenteel heb ik als draaitafel een Thorens TD 160 met een sme 3009 series II improved arm.
Nog in het verschiet zijn de nieuwe luidsprekers: Bowers Wilkins CM5 (Monitor-Audio GX Stands)
en een nieuwe audiorack van NorStone Stabbl AV of VTI BL-503 Audiorack. In de nabije toekomst wordt ook mijn "oude" Thorens vervangen door een Music Hall mmf 9.1 platenspeler.