De set van Bart

Gestart door bartswaans, juni 27, 2013, 10:03:09

Vorige topic - Volgende topic

joep

Citaat van: bartswaans op december 16, 2013, 19:40:33

Ben niet zo iemand die tegen mensen zegt hoe ze hun set moeten inrichten zonder dat ik zelf de situatie in ogenschouw heb genomen. Maar het zou kunnen zijn dat het geluid er iets op vooruit gaat als je de boxen wat meer uit elkaar zet.

Groeten Joep.

bartswaans

Citaat van: Cornelis1921 op december 16, 2013, 23:16:20
Fraai geheel Bart, maar alleen dat stereobeeld, hoe zit nu? Is daar zo nu iets van te merken? :wink: byebye
Citaat van: bas focal marantz op december 17, 2013, 00:49:31
Voor het luisteren speakers verplaatsen ?

Moet ik ook .
Dit is inderdaad het geval.. jammer genoeg geen plek in me slaapkamer maar gaat uiteraard in de toekomst veranderen..

Citaat van: joep op december 17, 2013, 09:57:55
Ben niet zo iemand die tegen mensen zegt hoe ze hun set moeten inrichten zonder dat ik zelf de situatie in ogenschouw heb genomen. Maar het zou kunnen zijn dat het geluid er iets op vooruit gaat als je de boxen wat meer uit elkaar zet.

Groeten Joep.
ja de boxen staan hier relatief veilig voor krassen in de hoek, voor ik ga luisteren schuif ik de ene box weg van de andere, maar het is allemaal nog improviseren.. de ruimte is gewoon veel te klein voor deze boxen,
maarja het is niet anders, het geluid is wel goed, genoeg absorptie.
maar ik ben er van overtuigd dat ze later in de woonkamer beter tot hun recht komen..

QuattroNL

Gekocht op de groei. Niks mis mee  HB
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

bartswaans

Citaat van: QuattroNL op december 18, 2013, 10:20:23
Gekocht op de groei. Niks mis mee  HB
:-D

Eindelijk bericht gekregen dat de platenspeler onderweg is!
kan niet wachten :yes:

bartswaans

Eindelijk is het dan zover,
de platenspeler is binnen en afgesteld.

snel luisteren en hier mijn eerste ervaringen:
Ik heb nog geen liedjes met elkaar kunnen vergelijken via cd met de SA11s2 omdat ik niet dezelfde platen heb.
Maar de platen die ik wel heb, het klinkt echt geweldig. totaal geen spijt van deze aanschaf!

moet voorzichtig zijn met wat ik zeg, maar mijn eerste indruk is dat het ruimer en warmer en met meer diepte klinkt dan de sa11s2.

snel wat fotos genomen (sorry voor de slechte kwaliteit):

pietjepc

Mooi ding! :yes: Ga je vast heel veel plezier aan beleven!
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

joep

Eip

Altijd weer een genot om naar te kijken, doet me denken aan vroegere tijden.  pompom
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

xander32

Mooie draaitafel, idd. indrukwekkend zoals Joep ook al aan gaf.
Veel plezier er mee.

Actionhost

Erg fraaie draaitafel! Gefeliciteerd!

Indrukwekkend is idd het woord die bij deze Transrotor past.
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

bartswaans

Bedankt allemaal! :-D

7feb naar taylor swift in berlijn :-P
21mrt naar beyonce in antwerpen  :-P

audiof. zonder budget

Als de lust voor het oor net zo groot is als voor het oog, dan zit je gebakken....
Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

bartswaans

update:
erg tevreden met de platenspeler, echt een pracht van een ding met een super mooie weergave!
durf met zekerheid te zeggen, dat ik uit me platenspeler een mooier en warmer geluid krijg dan uit me SA11S2.
hoewel deze natuurlijk ook geweldig klinkt en ik erg tevreden mee ben.

maar de volgende update is alweer binnen met dank aan audio-time breda:

(1 doos leeg omdat deze al aangesloten was met het stekkerdoosje)

furutech power-cable's: Absolute power - 18ER
furutech stekkerdoosje: e-TP609E

4 kabels, 1 voor stekkerdoosje, 1 cd-speker, 1 voor versterker, 1 eind versterker.

review volgt na wat meer luisteren, maar ik hoor al duidelijk verschil vooral in de bass, deze is scherper en voller.

Gerkro

Ziet er goed uit!! Maar prijzige update....

Ben benieuwd naar prijs kwaliteit verhouding!

Ps: wat een meer dan fantastische platenspeler heb je!!!!!