UD5005 HDMi en analoog synchroon

Gestart door Remco1980, juni 22, 2013, 14:01:32

Vorige topic - Volgende topic

Remco1980

Hallo,

Weet iemand of de uitgangen van bijvoorbeeld een UD5005 synchroon lopen.
Beeld bijvoorbeeld via HDMI en geluid via de analoge uitgangen van de UD5005.

Loopt het beeld dan goed gelijk met het geluid??
Ik wil hem aansluiten op een PM7004, deze heeft alleen analoge ingangen.

JohnWx

kan je toch instellen in menu van de blu ray speler
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Remco1980

geen idee of dat kan, en op welke manier bedoel je dat instellen??
dat die de goede uitgangen gebruikt of in een van de kanalen een vertraging zet ofzo?

Ik weet niet of het digitale signaal soms sneller is dan het analoge, dat je de mond ziet bewegen in de film, maar het geluid een fractie afwijkt.
Dat zou natuurlijk storend zijn, op moment heb ik nog geen blu-ray speler van marantz

JohnWx

Citaat van: Remco1980 op juni 22, 2013, 14:22:47
dat die de goede uitgangen gebruikt of in een van de kanalen een vertraging zet ofzo?

Ik weet niet of het digitale signaal soms sneller is dan het analoge, dat je de mond ziet bewegen in de film, maar het geluid een fractie afwijkt.
Dat zou natuurlijk storend zijn, op moment heb ik nog geen blu-ray speler van marantz

kan toch ook op een dvd speler ? even vragen aan de HT mannen Marvin of Zoldar of Wim Peu
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Citaat van: Remco1980 op juni 22, 2013, 14:22:47

Staat er niks in de beschrijving van de ud over lip synchronisatie ?
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Marvin

Het zou niets uit moeten maken welke aansluiting je gebruikt.
Inderdaad even die gebruiksaanwijzing goed door nemen dat wanneer je er wel last van hebt het is in te stellen.
Ik heb niet gekeken, ik ik dacht dat die UD's een auto-sync functie hebben.

pietjepc

Hier het beeld via HDMI en geluid analoog. Geen problemen mee...
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Remco1980

Ok, geeft dus geen problemen, dan weet ik dat vast, dank je wel.

Marvin

Met de kanttekening dat het lipsync probleem bij de één wel optreed en bij de ander niet, het is een raar probleem wat nog steeds niet geheel getackeld is.

Remco1980

ik heb nog geen gekocht ofzo, maar wilde wel van te voren even meningen erover weten.
Zou natuurlijk zonde zijn als het niet zou kloppen, daar ga je je flink aan storen....