Sr 7007

Gestart door Hatseklatsen, juni 21, 2013, 10:26:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Hatseklatsen

Beste forumleden,  Mijn naam is Antwan  en heb net de sr7007 gekocht en ben er erg blij mee. Maar zit met het  volgende, op de bovenkant, het rooster daar, zitten nog 2 plastic roosters geklikt deze trekken krom zodra de versterker warm wordt? Weet Iemand waar deze voor dienen? En kan ik ze ook verwijderen? Groetjes antwan.

JohnWx

en als ze afkoelen weer recht ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Hatseklatsen

Ja Idd na t afkoelen weer recht.

JohnWx

Citaat van: Hatseklatsen op juni 21, 2013, 10:34:06
Ja Idd na t afkoelen weer recht.

Geen flauw idee misschien een teken dat hij te weinig koelere lucht krijgt of staat hij open en bloot ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Mij nooit opgevallen, dus zou het ook niet weten.
En hier moet hij wel eens hard werken.  :-D
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

Citaat van: AndreC op juni 21, 2013, 10:49:28
Mij nooit opgevallen, dus zou het ook niet weten.
En hier moet hij wel eens hard werken.  :-D

Jij kan ook metalen hebben
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Citaat van: John Wx op juni 21, 2013, 11:06:03
Jij kan ook metalen hebben

Net even de moeite genomen om te kijken, hier ook intern plastic rooster, vastgekluisterd aan de metalen beschermkap.
Nu staat hij uit, luister via de vintage.
Zal de volgende keer eens opletten of het hier ook is zoals hatseklatsen zegt.
Nu is hij koud en recht.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

was de afgelopen dagen wel warm  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Citaat van: John Wx op juni 21, 2013, 11:14:07
was de afgelopen dagen wel warm  8-)

Hij staat koel in het berghok  :wink:
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Perfect_audio

Citaat van: Hatseklatsen op juni 21, 2013, 10:26:43
Beste forumleden,  Mijn naam is Antwan  en heb net de sr7007 gekocht en ben er erg blij mee. Maar zit met het  volgende, op de bovenkant, het rooster daar, zitten nog 2 plastic roosters geklikt deze trekken krom zodra de versterker warm wordt? Weet Iemand waar deze voor dienen? En kan ik ze ook verwijderen? Groetjes antwan.

Je zult het niet geloven, maar de reden van de kunststofrooster op het metalen rooster voorkomt dat je je verbrandt!!
Mijn vorige Denon had het ook en toen ben ik er eens ingedoken. Wij Nederlanders zijn nogal nuchter, maar in de USA ligt dat gevoeliger: het idee dat iemand zich zou kunnen bezeren aan een warm rooster is al genoeg om maatregelen te nemen. De claims van idiote voorvallen zijn daar berucht. "Better safe than sued" is daar een gouden regel.

Dus als het plastic je stoort, kun je het verwijderen, maar dan vervalt het recht op een claim als je je verbrandt aan het deksel.

ron
Mooier geluid door akoestiekcorrectie. Als je het niet gelooft, kom dan eens luisteren.

Hatseklatsen

Ron das een helder verhaal! Dat zal het Idd wel zijn.  Bedankt voor de moeite! Gr Antwan.

Hatseklatsen

Ieder trouwens dank voor t meedenken!

Cornelis1921

Citaat van: Perfect_audio op juni 21, 2013, 12:22:48
Je zult het niet geloven, maar de reden van de kunststofrooster op het metalen rooster voorkomt dat je je verbrandt!!
Mijn vorige Denon had het ook en toen ben ik er eens ingedoken. Wij Nederlanders zijn nogal nuchter, maar in de USA ligt dat gevoeliger: het idee dat iemand zich zou kunnen bezeren aan een warm rooster is al genoeg om maatregelen te nemen. De claims van idiote voorvallen zijn daar berucht. "Better safe than sued" is daar een gouden regel.

Dus als het plastic je stoort, kun je het verwijderen, maar dan vervalt het recht op een claim als je je verbrandt aan het deksel.

ron
:schater: notwothy ...en beter: "How stupid can you be?"
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *