Set van Snakez

Gestart door Snakez, juni 16, 2013, 00:39:55

Vorige topic - Volgende topic

Snakez

Nog vrij nieuw hier op het forum , maar ook maar ff me setup neerzetten.
Ben nogal gek van Marantz en Focal, en natuurlijk Apple  :-D

Mijn home theater setup bestaat uit de volgende onderdelen:

Spectral HSL614
LG60PV250-UB
Humax iHDR 5200C
MacMini Server 2012 (XBMC)
Marantz SR7005
Marantz UD5005
Focal 816V (Front)
Focal 716V Focal 806V (Surround)
Focal SR700V (Back surround)
Focal CC800V
Focal SW700V Focal SW800V
Logitech Harmony Smart Control
Cambridge Audio DacMagic Plus
Drobo FS

Dit bedien ik door middel van een Logitech Harmony Smart control in samenwerking met een iPad Mini

De Macmini staat aan de 60 inch, wordt gebruikt als HTPC en server met 8TB  HDD eraan gehangen.
Heb er gelijk een SSD ingehangen zodat ie lekker vlot is.
In de toekomst ga ik de rear speakers en subwoofer nog vervangen voor Focals uit de 800 serie.

En de achterkant, wel een gesleep telkens die banken vooruit voor film kijken, maar moet maar  :-)

Cornelis1921

hello Allereerst, van harte welkom, Snakez! En een beste set heb jij reeds, gewoon een prachtset.
Ik hoop dat jij snel jouw draai op het forum zult vinden en dat jij er veel plezier aan mag beleven. pompom     
Met vriendelijke groet, Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Actionhost

Welkom!

Mooi spul hoor!
PM-15s2 Limited Edition/SA-15s2 Limited Edition/Monitor audio RX6 (wit hoogglans)/Acoustic Signature WOW met 2M Blue/Van den Hul 3T "The Rock"/Van den Hul CS122/ Wireworld Stratus 5

Sonos Connect met Magna Ultimo Modificatie/Synology DS213

jowa

Welk op het forum.

Mooie surround set. Altijd handig iemand met Apple kennis :-D.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2

Niber

Welkom, mooie set.

Zo te zien een echte "manneninrichting" met de blu rays op de grond en scarface aan de muur.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

JohnWx

Citaat van: Niber op juni 16, 2013, 10:16:55
Welkom, mooie set.

Zo te zien een echte "manneninrichting" met de blu rays op de grond en scarface aan de muur.  :-D

Nee ze heet Sandra en werkt in de it  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

WilliamB

Welkom op het forum. Mooie SET  :yes:
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Snakez

Bedankt voor het welkom  :-)

Citaat van: Niber op juni 16, 2013, 10:16:55
Welkom, mooie set.

Dat heb je helemaal goed  :-D Geen gezeur meer aan me kop  :-)

En nog meer Scarface aan de muur  :wink:

Snakez

Was me koptelefoon nog vergeten, de Beats by Dr.Dre Pro, alleen pikt me zoon die meer mee dan dat ik hem gebruik  :lol:

JohnWx

Citaat van: Snakez op juni 16, 2013, 12:28:00
Was me koptelefoon nog vergeten, de Beats by Dr.Dre Pro, alleen pikt me zoon die meer mee dan dat ik hem gebruik  :lol:

Daar zijn zonen voor  :-D  mooie spullen  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Marvin

Citaat van: Snakez op juni 16, 2013, 00:39:55
Als iemand problemen heeft met Apple apparatuur geeft ie maar een pm, doe namelijk ook allerhande reparaties aan alles wat met Apple te doen heeft.

Mooie installatie hoor!!

Maar 'to the point'....
Wat is je beste 'jailbreak-app' ?

Snakez

Citaat van: marvin op juni 17, 2013, 03:00:29

Mooie installatie hoor!!

Maar 'to the point'....
Wat is je beste 'jailbreak-app' ?

Jailbreaken doe ik voornamelijk de Apple tv's. Wil graag de laatste firmware's draaien, dus als die komen gooi ik de jailbreak weer van me iPad en iPhone af. Kan niet echt van een beste jailbreak app spreken, staat zoveel moois op Cydia :)

Niber

Nou dan ik ook maar een Apple vraag...

Als ik een Apple TV 3 koop. Kan ik daar dan wat mee vanaf mijn computer (en later NAS) of moet ik dan "ingewikkelde" stappen ondernemen?
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Snakez

Citaat van: Niber op juni 17, 2013, 11:23:21
Nou dan ik ook maar een Apple vraag...

Als ik een Apple TV 3 koop. Kan ik daar dan wat mee vanaf mijn computer (en later NAS) of moet ik dan "ingewikkelde" stappen ondernemen?

Beter zoek je op Marktplaats een Apple tv 2, die kan je jailbreaken en er dan Atvflash opzetten, daarmee kan je er dan Xbmc en een mediaspeler opzetten, en alles van je computer en NAS afspelen. Apple tv3 is niet te jailbreaken dus die heeft al die mogelijkheden dan ook niet, enige wat je dan kan via je pc is je iTunes bibliotheek delen en afspelen, maar dat schiet niet echt op.

Snakez

Morgen van 5.1 naar 7.1  :-)

Komen een paartje Focal SR700V bij, als surround achter en dan de 716V als surround.

Erg benieuwd naar het resultaat  :-D