interlink voor sub

Gestart door huub1, juni 14, 2013, 09:04:19

Vorige topic - Volgende topic

huub1

heeft het nut om een goede interlink voor mijn sub te nemen of volstaat een dropveter.
de sub is een velodyne dd 10. die word aangesloten via een stereo rca interlink.
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

AndreC

Citaat van: huub1 op juni 14, 2013, 09:04:19
heeft het nut om een goede interlink voor mijn sub te nemen of volstaat een dropveter.
de sub is een velodyne dd 10. die word aangesloten via een stereo rca interlink.

Heel gevoelig punt binnen de hifi wereld.

Maar laat je niet gek maken, die dropveter volstaat.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

Cornelis1921

Nadruk op 'nette kabel' i.p.v. dure kabel. Voor de rest sluit ik mij bij de vorige spreker aan... :yes: :lol: byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

ik zou voor die afstand een fatsoenlijke kabel nemen met vooral een stevige/dikke mantel ivm knikken in bochten etc. en goede afscherming hij komt waarschijnlijk langs veel andere elektronica
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

huub1

Afstand is maar 1 meter.
velodyne dd10 sub.

AndreC

Citaat van: huub1 op juni 14, 2013, 13:35:17
Afstand is maar 1 meter.

Gewoon standaard kabel aansluiten en gas erop.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

Citaat van: AndreC op juni 14, 2013, 13:36:43
Gewoon standaard kabel aansluiten en gas erop.
Ja dan blazen  HB

maar zie je voor wenig een dikke KOPEN

Ik heb nog wel een mooie IXOS 105
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Kijk anders even bij de car-hifi, Halfords ofzo.

huub1

volgens mij is die ixos geen stereo.
velodyne dd10 sub.

Marvin

Dat is voor een sub op de pre-out van een sub-uitgang ook niet direct nodig.

huub1

Bij de mijne moet het wel stereo.
velodyne dd10 sub.

Marvin

Als het voor het LFE kanaal is hoeft dat niet perse, dan is een RCA-XLR kabel ook goed.
Of op de meest rechter aansluiting in de rode of witte LFE-input.
LFE is een mono signaal en dubbel aansluiten geeft een winst van 3db op, maar dat kan je ook met de volumeknop bereiken.
Maar goed, zoals ik al zei zou ik eens naar de car-hifi kijken.

JohnWx

Citaat van: huub1 op juni 14, 2013, 14:27:43
Bij de mijne moet het wel stereo.

Dat kan niet met een subwoofer

Marvin

Jahoor, dat kan wel.  :lol:

JohnWx