Het Virus, wie is daar niet mee besmet? En hoe besmettelijk is het nu eigenlijk.

Gestart door Cornelis1921, juni 13, 2013, 04:54:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wie heeft van zichzelf de indruk dat hij met Het Virus besmet is?

Ik weet van geen virus; waar heppie 't over.
1 (4.3%)
Ik ben er mee in aanraking geweest, maar het heeft mee niet besmet.
4 (17.4%)
Bij mij is er sprake van lichte griepveschijnselen.
5 (21.7%)
Nu, mij heeft heeft het behoorlijk te pakken, maar de prognose stemt mij tot hoop.
1 (4.3%)
Ik wordt nooit meer beter, maar ik kan er mee leven.
8 (34.8%)
Ik ben ten dode opgeschreven en vrees het ergste.
1 (4.3%)
Dit is weer zo'n onzinpoll waar ik niet aan meedoe en dus ook niet mijn stem aan geef.
1 (4.3%)
Zwaar besmet geweest, maar op tijd anti-virus gehad. ;-)
2 (8.7%)

Totaal aantal stemmen: 23

Cornelis1921

 stupid
Mannen (en vrouwen ook), met deze poll gaan wij elkanders nieren proeven in hoeverre wij tegenover elkaar durven toe te geven in hoeverre wij besmet zijn met dat vermaledijde virus.. Wij passen het besmet zijn met Het Virus vooral toe op elkaar en relatief weinig op onszelf, audiofielen als wij zijn. Dus stem ze en vergeet vooral niet jouw stem te motiveren en eventueel toe te lichten.
Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

thanatos

Ik ben reeds diverse malen in aanraking geweest met mensen die duidelijk leden aan 'Het Virus'. Mij besmet het niet. Waarom : Technische achtergrond, nuchtere persoonlijkheid last but not least gebrek aan voldoende liquide middelen om door te slaan  :-D :mrgreen:

cz79

Het heeft mij te pakken, alhoewel ik nu weer andere spullen heb en dat geeft weer iets rust. Ik heb er geen problemen mee, de zoektocht vind ik erg leuk

thanatos

Zoektocht vind hier ook ook plaats. Maar dat schaar ik niet onder 'Het Virus'.

De voorbeelden van de hardnekkige symptomen die ik links en rechts gezien heb. Mompelende mensen over grondtonen, modificaties die 1 octaaf meer laag halen uit een versterker (WTF), installaties die de waarde van een jaar salaris of meer halen. Katoenen doekjes die je om interlinks kan knopen, ebbenhouten blokjes voor onder je kabels, Klankschaaltjes enz enz.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

Cornelis1921

Citaat van: John Wx op juni 13, 2013, 10:22:59
mis er een




zwaar besmet maar anti virus gehad
Op verzoek alsnog toegevoegd.
Mijn dank, John.
Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

LeCram

Ben nu zo'n half jaar in het bezit van de UD5007 en de NR1603 en sinds ik dit forum volg word het steeds moeilijker mezelf in bedwang te houden weer iets bij te kopen, dus volgens mij is het wel besmettelijk  :-D

Gr. Marcel
Accuphase E-280 | Auralic Vega S1 + S1 voeding | Marantz UD5007 | Pro-ject  Debut Carbon EVO | Pro-ject Phono Box S3 b | Fyne audio F501sp | LG OLED55G1RLA | AppleTV | QNAP TS-251A

Marvin

Zeer gevaarlijk, blij blijven zijn met wat je hebt is blijkbaar zeldzaam.

Gerkro

Het is idd heel moeilijk om jezelf in bedwang te houden.....
In het begin van mijn besmetting met "Het Virus" kwam ik er op een gegeven moment achter dat ik alleen maar zoekende was naar iets "nog duurder, dus dat moet wel beter zijn...." en vergat helemaal te genieten en blij te zijn met wat ik had... Maar volgens mij is dit iets mens eigens ;-)

Cornelis1921

Poll vergrendeld; het is een mooie poll, maar nu het genoeg gweest. :mrgreen:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *


SB_Marantz

Klein griepje te pakken.
Tunertje gekocht.......
Vind het wel een leuk modelletje.
Digitaal display maar wel met een afstemcondensator.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op september 30, 2013, 13:42:41
Klein griepje te pakken.
Tunertje gekocht.......
Vind het wel een leuk modelletje.
Digitaal display maar wel met een afstemcondensator.





Je had nog niks  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Zoldar

Mwauaaahh. Als ik morgen het in mijn kop krijg om een vintage einbak te kopen waar je vorkheftruck voor nodig hebt, zal de gemiddelde nederlander ook zeggen je bent een beetje fanatiek.

Ik denk dat dat voor iedereen hier geld, of je nu in kabeltjes gelooft of niet.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden