SR6004: Hoe huidige firmware versie op te vragen, en laatst beschikbare versie?

Gestart door sprins, mei 28, 2013, 01:12:54

Vorige topic - Volgende topic

sprins

Zoals gezegd. Ik heb een SR6004 staan en ik vroeg me af of je zelf de firmware versie kunt tonen, en of bekend is wat de laatst beschikbare versie is (om te weten of er een upgrade is).

Één probleem wat ik ermee heb is dat de suround modus "MUSIC: multi channel stereo" niet goed werkt (de suround kanalen geven een soort ruis) terwijl de "MOVIE: multi channel stereo" wel gewoon werkt. Lijkt mij een software probleem. Wat wellicht opgelost kan worden met een nieuwere firmware.

sattie

In de surround stand ruist ie altijd wel een beetje, je kunt de software bij dit model nog niet zelf update zoals bij de modellen van nu.

sprins

Citaat van: sattie op mei 28, 2013, 20:04:18
In de surround stand ruist ie altijd wel een beetje,

Dat kan zo zijn, maar in mijn geval ruist ie in de "MUSIC: multi channel stereo" alleen maar (dus weinig tot geen muziek, veel digitale ruis) hetgeen bij "MOVIE: multi channel stereo" niet het geval is. Dat lijkt mij een bug.

Citeerje kunt de software bij dit model nog niet zelf update zoals bij de modellen van nu.

Dat weet ik. Daarom was mijn vraag ook (geparafraseerd): hoe kan ik erachterkomen of er een firmware update voor mijn SR6004 is, alvorens de moeite te doen om überhaupt naar een service-center te rijden.

M.a.w. is er een manier om de huidige firmware-versie zichtbaar te maken?