mpx ic tbv rds marantz st400

Gestart door patsat, mei 22, 2013, 22:45:22

Vorige topic - Volgende topic

patsat

Hallo forumleden.
Zal mij even voorstellen, ik ben bouwer van stereo en rds encoders, maar af en toe ook DEcoders voor de rds om tekst te kunnen lezen als de tuner niet over een rds beschikt.

Nu is mijn vraag of iemand weet welk ic er in de st400 zit voor de mpx en welk pootje is mpx in?

Ik vraag dit omdat ik iemand een monitor moet toesturen, maar hij weet even niet van hoe en wat.
En ik kan geen schema oid vinden van de st400.

Alvast hartelijk dank voor je antwoord.

Patrick

patsat

Heb wel een schema nu maar kom er niet echt uit. Datasheets van de ic's zijn niet te vinden...

Wie oh wie kan me helpen?

HAL9000

oei,   die  gaan soms  inderdaad  ineens  stuk.   Multipath word  ook  helemaal  gek  en  tuning  staat dan ook scheef.
Denk dat de  kern  dan  scheurt os  iets  dergelijks. 

Die dingen worden al sinds  jarennnnnn  niet meer gemaakt.

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

patsat

Dank je wel mensen voor jullie antwoorden.
We zijn er helemaal uit nu !

Hier kunnen we wat mee....

SB_Marantz

Klopt en zo obsolete als de pest klopt ook:einde oefening.
Facts count.

CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

klaas1965

Ik heb bij patsat uit nieuwsgierigheid ook zo'n RDS monitor besteld en deze aangesloten op de Quadradial FM output van in dit geval een 105B. Dat werkt perfect! Heb je toch zenderinfo erbij. Nu nog een leuk geborsteld aluminium kastje ervoor maken.
Nu begrijp ik ook de vraag voor de ST400, heb er ook een met een defect display. Als je hier het displaytje van de RDS monitor voor in de plaats zet heb je ook iets leuks.... :-)